حضور جوانان در کانون های مساجد باعث رونق مساجد می شود

نجفی، گفت: حضور و فعالیت جوانان و نوجوان در کانون های مساجد باعث رونق مساجد می شوند.

 ایرج نجفی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تشدید آن در جامعه بسیاری از برنامه های کانون لغو یا با محدودیت اجرا می شود.

 

 

مدیر کانون سید احمد خمینی در کرمانشاه افزود: جوانان این کانون با شور و اشتیاق خاصی در برنامه های مختلف کانون شرکت می کنند و هیچوقت کانون را خالی نمی گذارند.

 

 

وی خاطر نشان کرد: برپایی کلاس آموزش قرآن و احکام ، برگزاری نماز جماعت، برگزاری مراسمات مذهبی ایام محرم ، فاطمیه  و شب های قدر، برپایی اعیاد شعبان، رجب، توزیع بسته های معیشتی و کمک های مومنانه به افراد نیازمند ، ضد عفونی و گندزدایی محله ، سرکشی از خانواده شهدا، غبار روبی مزار شهدا ، برگزاری جشن انقلاب از شاخص ترین برنامه های کانون است.

 

 

نجفی تصریح کرد: کانون های مساجد امن ترین مکان برای حضور جوانان است که امیدواریم بتوانیم برنامه های متنوع بیشتری در این راستا در کانون ها ایجاد و برگزار کنیم.

 

 

مدیر کانون سید احمد خمینی کرمانشاه  اظهار کرد: مسجدی پویا و فعال و اثربخش است که شاهد حضور همه اقشار و سنین به ویژه جوانان و نوجوانان باشد و فلسفه تشکیل و راه اندازی کانون های مساجد هم همین هدف است.

کد خبر 1155856

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha