توجه ویژه به زیرساخت‌های گردشگری حیران آستارا

رضایی‌پور گفت: حیران آستارا یک منطقه گردشگرپذیر است و به زیرساخت‌های گردشگری آن باید توجه ویژه شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، «عنایت رضایی‌پور» امروز (چهارشنبه، ۱۸ اسفند) در جریان بازدید از منطقه گردشگری حیران، تونل آستارا به اردبیل و روستای ونه‌بین بخش مرکزی این شهرستان، اظهارکرد: حیران آستارا یک منطقه گردشگرپذیر است و به زیرساخت‌های گردشگری آن باید توجه ویژه شود.

 

فرماندار بندر آستارا با بیان‌اینکه امکانات و تجهیزات دهیاری حیران مناسب است، افزود: دهیاری‌های دیگر روستاهای آستارا نیز از لحاظ امکانات تجهیز شود.

 

وی در ادامه بر بهسازی آسفالت روستاهای ونه‌بین و حیران بخش مرکزی شهرستان آستارا تاکید کرد.

 

رضایی‌پور با اشاره به اینکه دولت سیزدهم در حوزه خدمات‌رسانی جهت ارائه خدمت به روستاییان نگاه ویژه‌ای دارد، گفت: مشکل آسفالت معابر روستای حیران را به طور ویژه و جدی پیگیری می‌کنیم.

 

عالی‌ترین نماینده دولت در بندر آستارا تاکید کرد: به روستای گردشگری حیران بندر مرزی آستارا به عنوان نگین گیلان نگاه ویژه شود.

 

وی با بیان‌ اینکه شبکه آبرسانی حیران از وضعیت مناسبی برخوردار نیست، اضافه‌کرد: ۱۰ کیلومتر از لوله‌های آب روستای حیران نیاز به بازسازی دارد.

 

رضایی‌پور از اختصاص ۷۱۷ میلیون تومان اعتبار برای بهسازی چشمه آبرسانی روستای حیران خبر داد.

 

فرماندار بندر آستارا به ظرفیت‌های تولید ثروت در منطقه حیران این شهرستان مرزی اشاره کرد و بیان داشت: با استفاده از ظرفیت و توان زیر ساختی روستا و دهیاری می‌توان شاهد اتفاقات خوبی برای این منطقه مهم از استان گیلان باشیم.

کد خبر 1155923

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha