ترویج فرهنگ دینی و نماز با برگزاری مسابقه نقاشی در سپیدان

حسینی گفت: ترویج فرهنگ دینی و نماز بین قشر نوجوان و جوان از اهداف جشنواره هنرهای تجسمی رشته نقاشی سپیدان بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید ابراهیم حسینی»، امروز (چهارشنبه 18 اسفند) از اتمام جشنواره هنرهای تجسمی رشته نقاشی خبر داد و به خبرنگاران گفت: این جشنواره که به همت اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان سپیدان و با همکاری شورای اقامه نماز اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی فارس و با موضوع نماز و قرآن برگزار شده بود همزمان با ولادت باسعادت امام سجاد (ع) به کار خود پایان بخشید.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سپیدان افزود: ترویج فرهنگ دینی و نماز بین قشر نوجوان و جوان از اهداف جشنواره بود و  اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سپیدان با هدف ترویج فرهنگی دینی و علوم قرآنی، سالانه برنامه های متنوعی برگزار می کند.

وی اضافه کرد: نماز اصولی ترین زیربنای دین اسلام است و وظیفه داریم برای توسعه این فرهنگ همت مضاعف داشته باشیم و برای برگزاری این جشنواره در 15 بهمن از طریق فضای مجازی و حقیقی به هنرمندان فراخوان داده شد و 110 اثر  نقاشی تا 10 اسفند دریافت شد که مورد داوری قرار گرفت.

«احمدرضا نداف»، رئیس گروه  قرآن و عترت و مسئول شورای اقامه نماز اداره کل  فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس نیز گفت: با استفاده از ابزار هنر، فرهنگ دینی و قرآنی در دنیا به یک فرهنگ عظیم جهانی تبدیل شده است.

خاطر نشان می شود در جشنواره هنرهای تجسمی نماز رشته نقاشی شهرستان سپیدان، فاطمه امیدوار، نفر اول بالای 15 سال، نازنین رستمی، نفر اول زیر 15 سال، الهه عالی پور، نفر دوم بالای 15 سال، مهیا یزدان پناه، نفر دوم زیر 15 سال، غزل جعفری، نفر سوم بالای 15 سال، فاطمه کاظمی، نفر سوم زیر 15 سال شدند و فاطمه صالحی  ، نازنین روئین تن، دانیال صدر، آوا احمدی، فاطمه قاسمی، منصوره خوشخو، زهرا رستمی و مرضیه قاسمی، شایسته تجلیل شدند.

کد خبر 1155950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha