کاشت نهال در آستارا توسط اصحاب رسانه

جمعی از اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه آستارا به مناسبت هفته منابع طبیعی در محوطه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان نهال کاشتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، در چهارمین روز از هفته منابع طبیعی امروز( چهارشنبه، ۱۸ اسفند) جمعی از اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه این شهرستان در محوطه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان نهال کاشتند.

 

«تورج سفرکار» در این مراسم با تبریک هفته منابع طبیعی،اظهارکرد: هفته منابع طبیعی هر ساله از ۱۵ اسفند آغاز و تا ۲۲ اسفند ادامه دارد و در این هفته ویژه برنامه‌های مختلفی برگزار می‌شود.

 

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری بندر آستارا با بیان‌اینکه روز چهارم هفته منابع طبیعی« منابع طبیعی، فرهنگ و رسانه» نامگذاری شده است، افزود: در این روز نشستی صمیمی با هنرمندان و اصحاب رسانه در محل گالری معراج اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار و اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه در محوطه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهال کاج کاشتند.

 

سفرکار تصریح‌کرد: سیاست اداره ما در چند اصل من جمله حفاظت، احیاء و بهره‌برادری اصولی بنا شده و اصلی‌ترین سیاست این اداره حفاظت بوده که امیدواریم در کنار همه این عزیزان و همکاری آن‌ها در حفظ نگهداری انفال الهی بیشتر از گذشته کوشا باشیم.

 

گفتنی است، در چهارمین روز از هفته منابع طبیعی تعدادی از پرسنل و جنگل‌بانان اداره منابع طبیعی و آبخیزداری بندر آستارا با اهدای لوح تجلیل شدند.

کد خبر 1156067

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha