۱۵ سری جهیزیه به نوعروسان دودانگه اهدا شد

حجت الاسلام عالیشاه از اهدای ۱۵سری جهیزیه به توعروسان تحت حمایت کمیته امداد خبر داد و گفت: همچنین به یمن اعیاد شعبانیه تعدادی مسکن مددجویی در دودانگه ساری به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام «بشیر عالیشاه» امروز(۱۸اسفند) در آیین افتتاح مسکن‌محرومین  و توزیع جهیزیه بین نوعروسان نیازمند در دودانگه اظهار کرد: نیمه شعبان‌ماه عبادت و استغفار و توبه است و همه ما باید با تلاش بیشتری در راه خدمت رسانی به محرومان با کمک کمیته امداد، سپاه و بسیج، سایر مسئولان و مراکز نیکوکاری با همدلی وارد میدان کار شویم.

 

مدیر کل کمیته امداد مازندران افزود: امروز با تلاش جمعی در  اهدا  ۱۵ جهیزیه به  نوعروسان تحت حمایت در دودانگه خانواده های این افراد دلشاد شدند.

 

حجت الاسلام عالیشاه تصریح کرد: این کمک رسانی ها و دستگیری از نیازمندان غرور آفرین و به برکت انقلاب، نظام، رهبری و شهداست که خیر و برکت شهدا نصیب حالمان شد.

 

وی یادآور شد:  کار امداد خدمات رسانی به نیازمندان است و در این راستا تلاش خیران همراهی همیشگی آنان با کمیته امداد ستودنی است.

 

حجت الاسلام‌عالیشاه با بیان اینکه مردم باید همراه مسئولان باشند، تصریح  کرد:  ما هرچه داریم از  برکت ولایت  و شهدا است.

 

وی افزود:  به همت خیران و مسئولان و فعالان کمیته امداد، یکهزار و ۵۰۰ دستگاه بخاری، یکهزار و ۲۳۰ دستگاه اسپلیت، سه هزار دستگاه آبگرمکن و بیش از یکهزار دستگاه یخچال در حال توزیع است و خیران به کمیته  امداد اعتماد دارند و کمک‌ می کنند.

 

مدیر کل کمیته امداد مازندران گفت: با کمک خیران ۸۵۰ سری جهیزیه در ایام ماه شعبان توزیع می شود و ۱۵سری از این جهیزیه ها به نوعروسان در دودانگه اهدا شد .

 

حجت الاسلام عالیشاه یادآور شد: در آستانه نیمه شعبان هم ۶۷۰ سری جهیزیه در استان مازندران توزیع خواهد شد.

 

وی افزود: خدمت رسانی به محرومان از طریق سامانه امداد هوشمند و از طریق گوشی همراه امکان پذیر است و افراد نیازمند بدون‌ مراجعه به کمیته امداد می توانند نیازمندی های خود را در این سامانه ثبت کنند تا با راستی آزمایی در اسرع وقت به آنان ، خدمات رسانی می شود.

 

حجت الاسلام عالیشاه با اشاره به اینکه حفظ کرامت و شأن مددجویان، کاهش بار مراجعات حضوری مددجویان و... از اهداف راه اندازی سامانه امداد هوشمند است،  گفت: در طی  ۴۵ روز اطلاعات مددجویان در سامانه امداد هوشمند بروز رسانی شد.

 

مدیر کل کمیته امداد مازندران گفت: سامانه امداد هوشمند به صورت رسمی افتتاح شد و نیازمندی ها در اسرع وقت برطرف خواهد شد.

 

حجت الاسلام عالیشاه افزود: صدقه  آنلاین هم راه اندازی شده و مردم نوعدوست می توانند بصورت روزانه  صدقه پرداخت کنند.

 

وی خاطر نشان کرد: خوشبختانه خدمات خوبی در منطقه دودانگه به نیازمندان ارائه شده است و تصمیم داریم تا خدمات آنلاین به محرومان ارائه شود.

 

حجت الاسلام عالیشاه افزود: پیشنهادات و راهکارهای مردم نوعدوست، خیران و نیکوکاران در سامانه نظام پیشنهادات می تواند در ادامه‌مسیر و چراغ راه خادمان مددجویان باشد  تا خدمات بهتری براساس خواسته ارائه شود.

 

مدیر کل کمیته امداد مازندران یادآور شد: سال آینده باید برای ۱۶ هزار و ۵۰۰  نفر  مددجو در مازندران فرصت شغلی ایجاد شود.

 

کد خبر 1156110

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha