آیین اربعین حسینی نباید دولتی و حکومتی باشد/ ضرورت بهره مندی موکب های ۶۳ گانه البرز از هیئت مدیره

عبداللهی با اشاره به اهمیت و ضرورت برخورداری موکب های ۶۳ گانه از هیئت مدیره گفت: آیین اربعین حسینی نباید دولتی و حکومتی باشد چرا که در اصل این آیین مردم محور و برگرفته از باورهای دینی و ایمانی مردم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « مجتبی عبداللهی» طی نشستی که چهارشنبه ۱۸ اسفند در استانداری البرز با محوریت برپایی موکب های اربعین برگزار شد گفت: ضروری است موکب های ۶۳ گانه استان البرز هیئت مدیره داشته باشند و در جلسات هماهنگی استانداری حضور پیدا کنند. 

 

استاندار البرز افزود: آیین اربعین حسینی نباید دولتی و حکومتی باشد چرا که در اصل این آیین مردم محور و برگرفته از باورهای دینی و ایمانی مردم است. 

 

وی با اشاره به اهمیت تصمیم سازی به منظور برپایی هرچه بهتر آیین اربعین سال آتی بیان کرد: کارگزاران نظام جمهوری اسلامی باید شرایط مناسب و موقعیت مطلوب برای اتحاد و انسجام برنامه های اجرایی را فراهم کنند. 

 

وی ادامه داد: از جمله اقدامات صورت گرفته در نجف اشرف با همت موکب داران ایرانی، راه اندازی کارخانه یخ است که با توجه به شرایط آب و هوایی عراق این مهم گامی اساسی برای خدمت رسانی و پذیرایی از زائران است.

 

استاندار البرز خاطرنشان کرد: نوآوری و خلاقیت از جمله اقدامات اساسی به منظور خدمت رسانی به زائران است که در این خصوص مردم نقش ویژه ای دارند. 

 

 

کد خبر 1156114

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha