اتمام پروژه خانه مطبوعات  نیازمند ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار است

سالاری گفت: اتمام پروژه در حال ساخت خانه مطبوعات خراسان جنوبی نیازمند ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات خراسان جنوبی (۱۲ اسفند) با استاندار دیدار و در این دیدار برخی مشکلات رسانه ها مطرح شد. یکی از مشکلات مطرح شده در این دیدار موضوع کمک استاندار به اتمام پروژه در حال ساخت خانه مطبوعات بود که «جواد قناعت» استاندار خراسان جنوبی ضمن تاکید بر همکاری در اتمام این پروژه، به مشاور رسانه ای و مدیر روابط عمومی خود ماموریت داد که طی بازدید میدانی از پروژه، برآورد هزینه و نیازها صورت گیرد تا هرچه زودتر کار به سرانجام برسد.

 

در همین راستا «محمود مقامی» مشاور استاندار و مدیر روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی به همراه چند تن از مدیران مالی و ذیحسابی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیر خانه مطبوعات استان از این پروژه بازدید کردند.

 

«سمانه سالاری» مدیر خانه مطبوعات خراسان جنوبی در این بازدید با اشاره به اینکه این پروژه هم اکنون در مراحل نهایی کار قرار دارد و چنانچه زیرساخت ها مانند آب و برق و همچنین سیم کشی داخلی آن انجام شود، آماده بهره برداری است، گفت: طبق برآورد صورت گرفته به جز امتیارات آب، برق و گاز، اتمام پروژه نیازمند 200 میلیون تومان اعتبار است.

 

وی گفت: چنانچه اعتبارات لازم برای ساختمان خانه مطبوعات استان تامین شود، آمادگی داریم تا در فروردین 1400 به صورت رسمی افتتاح شود.

 

مدیر خانه مطبوعات خراسان جنوبی افزود: همچینن برای تجهیز این بنا نیازمند 150 میلیون تومان اعتبار هستیم.

 

«محمود مقامی» مشاور استاندار و مدیر روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی هم در این بازدید ضمن خداقوت و تشکر از زحمات صورت گرفته برای ساخت این مکان، گفت: احداث ساختمان خانه مطبوعات یکی از ضرورت هایی بود که در سال های گذشته خلاء آن احساس می شد و خوشبختانه در دو سال اخیر با پیگیری هیئت مدیره اقدامات خوبی شکل گرفته است.

 

وی افزود: خانه مطبوعات و اداره کل ارشاد اسلامی استان مبالغ و تجهیزات مورد نیاز ساختمان خانه مطبوعات را به همراه سر فصل های پیشنهادی تامین آن، طی نامه ای مکتوب به استانداری تحویل دهند تا در اسرع وقت این موضوع پیگیری و برای تامین آن تصمیم گیری شود.

 

مقامی اظهار کرد: طبق تاکید استاندار خراسان جنوبی این پروژه باید هر چه زودتر به اتمام برسد، در همین راستا تمام تلاش خود را برای کمک به اتمام پروژه در کوتاه ترین زمان به کار خواهیم گرفت.

 

 

 

کد خبر 1156139

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha