اجرای طرح «اطعـــام مهـدوی» همزمان با ماه شعبان

شهاب پور از اجرای طرح «اطعـــام مهـدوی» همزمان با ماه شعبان در مسجد حاج سید تقی تقوی اراک خبر داد.

«محمد شهاب پور» ضمن گرامیداشت ماه مبارک شعبان و اعیاد نورانی این ماه به اجرای طرح «اطعـــام مهـدوی» همزمان با ماه شعبان به همت کانون و مسجد خبر داد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: این طرح به نیت سلامتی و تعجیل در فرج حضرت صاحب الزمـــان(عج) انجام می شود.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری اصحاب المسجد افزود: در این طرح که با همکاری خیرین و نیکوکاران انجام می شود، تهیه و طبخ غذای گرم توسط خانواده های محترم (هر خانواده حداکثر ۱۴ پرس) و توزیع در مناطق محروم توسط خیریه سردار شهید حمیدرضا انصاری انجام می شود.

 

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و اهمیت سلامت افراد، بیان کرد: رعایت دستورالعمل های بهداشتی در تمامی مراحل طبخ الزامی و شرط شرکت در طرح می باشد.

 

شهاب پور ادامه داد:خیرین و نیکوکاران جهت هماهنگی بابت شرکت در این طرح و همچنین دریافت ظروف غذای یکبار مصرف با شماره ۰۹۳۵۹۶۲۸۰۶۰ (برادر ساریخانی) تماس و یا به مسجد حاج سید تقی تقوی مراجعه فرمایید.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری اصحاب المسجد، مسجد حاج سید تقی تقوی بیان کرد: امید است با اجرای این طرح بتوانیم گامی در راستای خدمت به محرومین و نیازمندان در این شرایط کرونایی برداریم.

کد خبر 1156207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha