اجرای ۳۰ طرح اشتغال زایی به مناسبت هفته احسان و نیکوکاری در یاسوج

به مناسبت هفته احسان و نیکوکاری ۳۰ طرح اشتغال زایی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اجرایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «مصیب حیدری» امروز از بهره‌برداری  ۳۰طرح اشتغال زایی در استان خبر داد و گفت: به مناسبت هفته احسان و نیکوکاری ۳۰ طرح اشتغال زایی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان  اجرا یی شد که ۱۰ طرح زنبورداری به نمایندگی از این طرح‌ها به بهره‌برداری رسید.

 

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) منطقه یک یاسوج اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۴۹۰ طرح اشتغالی در حوزه کشاورزی، دامداری و خدماتی و خودروی وانت  برای مددجویان و متقاضیان اجرایی شده است.

 

وی اعتبار هزینه شده برای این ۴۹۰  طرح را حدود ۲۰ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: اجرای این طرح‌ها باعث اشتغال زایی مستقیم و غیر مستقیم بیش از هزار و ۲۰۰ نفر شده است.

 

حیدری ضمن تقدیر وتشکر از حمایت بانک‌های عامل، خاطرنشان کرد: تا پایان سال جاری در صورت همکاری بانک‌ها بالغ به  ۶۰۰ طرح اشتغال در کمیته امداد منطقه یک یاسوج اجرایی می‌شود که تا کنون بیش از ۷۰۰ نفرتشکیل  پرونده و به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند.

 

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) منطقه یک یاسوج همکاری بانک‌های عامل را مهم‌ترین عامل در اجرای طرح‌های اشتغال‌زا دانست و از بانک‌هایی که دغدغه معیشت و کمک به نیازمندان را دارند و اقدام به پرداخت این تسهیلات می کنند صمیمانه تقدیر وتشکر کرد.

 

وی همچنین به آموزش بیش از ۶۵۰ نفر از کارجویان اشتغال در سال  جاری اشاره کرد و افزود: تاکنون ۱۰۰ خانواده خودکفا و از حمایت امداد خارج شده اند.

 

حیدری یاد آور شد: در مدت ۹ ماهه اول سال جاری ۵۰ نفر با معرفی به شرکت‌ها و موسسات برای آنان کاریابی شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) منطقه یک یاسوج در پایان به اهدای بسته تشویقی به فرزندان مجرد مددجویان اشاره و خاطرنشان کرد: فرزندان مجرد مددجویانی که در ادارات، نهادها، سازمان‌ها، نیروهای نظامی و انتظامی، شرکت‌های دولتی و خصوصی از یک سال قبل مشغول به کار شده اند و برای انان بیمه پرداخت می‌شود می‌توانند به واحد کاریابی کمیته امداد منطقه یک یاسوج مراجعه و مبلغ یک میلیون و۴۰۰ هزار تومان بسته تشویقی نقدی دریافت کنند و می توانند جهت دریافت پاداش خود با تلفن ۰۹۱۷۳۴۱۵۲۸۹ تماس حاصل کنند.

کد خبر 1156210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha