برپایی اردو‌های راهیان نور در فضای مجازی برگزار می شود

یزدان پناه ، گفت: یکی از برنامه‌های تدوین شده بعد از جنگ تحمیلی جهت جلوگیری از فراموشی این رشادت‌ها و ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت در جامعه برپایی اردو‌های راهیان نور به خصوص برای نوجوانان و جوانان است.

مجید یزدان پناه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: قبل انقلاب در هر جنگی بخشی از خاک ایران واگذار شد، اما در این چهل و سه سال بعد از انقلاب هنوز وجبی از خاک ما  بدست دشمنان نیفتاده و این تنها به دلیل رشادت ها، مردانگی، شجاعت و درایت مردم این سرزمین است که توانستند نظام جمهوری اسلامی را راهبری کنند و نگذارد با وجود تمام تحریم‌ها و دشمنی‌ها آسیبی به ایران برسد.

 

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه افزود : بعد از جنگ روایت این رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌ها برای نوجوانان و جوانان این سرزمین وظیفه ما است که اگر به این وظیفه به خوبی عمل نکنیم، این رشادت‌ها فراموش می‌شود در آینده این سرزمین مقاومت جایگاه خود را از دست خواهد داد.

 

 

وی خاطرنشان کرد: طرح راهیان نور برای الهام گرفتن دانشجویان و دانش آموزان از رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام، تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های شهدا و مقابله با تهدیدات و تهاجم فرهنگی دشمن اجرا می‌شود.

 

 

یزدان پناه تصریح کرد: مهمترین و مؤثرترین روش برای جلوگیری از تهاجم فرهنگی و آشنایی نسل امروز با دوران پرافتخار انقلاب اسلامی، آشنایی با ارزش‌های دفاع مقدس است.

 

 

مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه اظهار کرد: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده امسال نیز با توجه به شرایط بیماری منحوس کرونا این بازدید‌ها در هر یادمان در فضای مجازی انجام شود.

 

 

 

وی گفت: تا قبل از پایان سال ۴۰ هزار دانش‌آموز استان از طریق شبکه آموزشی شاد در اردو‌های مجازی راهیان نور شرکت می‌کنند.

 

 

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در پایان ابراز کرد: : راهیان نور در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تبیین رشادت های رزمندگان، توجه به کیفی سازی برنامه های است  تلاش داریم با کیفی سازی برنامه ها اثربخشی آن ها را که مهم ترین هدف ماست بالا ببریم.

 

 

 

 

کد خبر 1156245

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha