برگزاری جشن شور و نشاط اجتماعی در شهرستان باشت

به مناسبت گرامی داشت نیمه شعبان، جشن شور و نشاط اجتماعی در محله بوستان شهرستان باشت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان باشت در حاشیه این جشن، گفت: در راستای سلامت روح و روان، کاهش آسیب های اجتماعی و ایجاد شور و نشاط اجتماعی، موسسه همیاران سلامت این شهرستان با حمایت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاونت پیشگیری بهزیستی شهرستان باشت، اقدام به برگزاری جنگ شادی  کردد.

«سید علی حسینی» اظهار کرد: در این جشن برنامه های متنوع فرهنگی و هنری توسط هنرمندان انجمن هنرهای نمایشی استان و هنرمندان محله بوستان، از قبیل اجرای نمایش طنز، مسابقه و سرگرمی، سخنرانی  و موسیقی محلی اجرا شد.

حسینی افزود: حجت الاسلام رهگشای امام جمعه بوستان و مرادپور معاون پرورشی آموزش و پرورش شهرستان باشت برای حاضران در زمینه بروز معضلات اجتماعی و چگونگی کاهش آسیب های اجتماعی در میان خانواده ها به خصوص جوانان و نوجوانان سخن گفتند.

وی از هنرنمایی هنرمندان هم استانی، فردین یزدانی اصل، ابراهیم دهنوی، علی اسکندری، فاطمه انصاری، زلیخا محمدی طاقانکی فرید نظری و موسسه  همیاران سلامت تشکر و قدردانی کرد.

فرمانداری باشت، بخشداری، شبکه بهداشت و آموزش و پرورش این شهرستان از دیگر حمایت کنندگان این جشن شادمانه بودند.

در ادامه فاطمه انصاری مدیر موسسه همیاران سلامت شهرستان باشت شور و نشاط اجتماعی در میان مردم را راهگشای سلامت روح و روان و اجرای برنامه های شادی آفرین را از جلوه هنر، در راستای کاهش آسیب های اجتماعی موثر خواند.

در پایان به تعدادی از شرکت کنندگان جوایزی به رسم یادبود اهدا شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1156250

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha