در بودجه ۱۴۰۱ توجه ویژه ای به مساجد شده است

مرادی گفت: در بررسی لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ یکی از دغدغه های مهم نمایندگان در زمینه مباحث فرهنگی، چگونگی حمایت از مساجد بود و علی رغم محدودیت های مالی دولت، در بودجه سال آینده به مساجد توجه ویژه شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، « احمد مرادی » در آیین بزرگداشت ۱۸ اسفند و تجلیل از برترین های کانون های مساجد هرمزگان، با تبریک سالروز تاسیس کانون ها، به بازدیدهای مکرر خود از مساجد روستاها و محلات شهری، گفت: در این بازدیدها از نزدیک شاهد فعالیت بدون ادعای اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد بوده ام.

 

وی افزود: کانون های مساجد هیچ گاه معطل اعتبار و حمایت مادی نمی مانند و همواره در طول سال برنامه های فاخری را در حوزه فرهنگ و هنر در دست اجرا دارند.

 

عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس همچنین به تهدیدات فرهنگی دشمن اشاره کرد و گفت: این تهدیدات سن و جنس خاصی را نمی شناسد و محدود به زمان و مکان هم نیست و اگر لحظه ای از بحث تهدید فرهنگی دشمن غفلت شود خسارات زیانبار و جبران ناپذیری به دنبال خواهد داشت.

 

مرادی با اشاره به نقش مجلس شورای اسلامی در حمایت از کانون ها، تصریح کرد: در بررسی لایحه بودجه سال 1401 یکی از دغدغه های مهم نمایندگان در زمینه مباحث فرهنگی، چگونگی حمایت از مساجد بود و علی رغم محدودیت های مالی دولت، در بودجه سال آینده به مساجد توجه ویژه شده است.

 

وی در بخش دیگری از سخنانش به ظرفیت های استان نیز اشاره و عنوان کرد: در نشست ساماندهی فاضلاب و انتقال پساب به صنایع غرب بندرعباس بر موضوع توجه صنایع به مسئولیت های اجتماعی شان تاکید کردم که باید به همه حوزه ها ازجمله حوزه فرهنگ بدون منت کمک کنند و این مطالبه به صورت مستمر پیگیری و دنبال خواهد شد.

 

 

 

 

 

کد خبر 1156272

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha