مدرسه ۱۲ کلاسه مریوان ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان کردستان گفت: مدرسه ۱۲ کلاسه مریوان، علیرغم کمبود اعتبارات و مشکلات اقتصادی هم اکنون با ۸۰درصد پیشرفت فیزیکی فعال است.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، خلیل رنجبر رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان کردستان طی مراسمی با حضور در آموزش و پرورش شهرستان مریوان با تقدیر از زحمات رئیس آموزش و پرورش این شهرستان در راستای پیشرفت احداث مدرسه 12 کلاسه بهاران با اهدای هدیه  و لوح تقدیر از طرف مدیرکل آموزش و پرورش استان قدردانی کرد.

 

رنجبر گفت: مدرسه 12 کلاسه مریوان، علیرغم کمبود اعتبارات و مشکلات اقتصادی هم اکنون با 80درصد پیشرفت فیزیکی فعال است و امیدواریم تا ابتدای سال آینده تکمیل و به بهره‌برداری برسند.

 

وی افزود: یکی از خواسته‌ها و نیازهای اصلی دانش آموزان امکان استفاده از فضاهای مناسب آموزشی است که باید از سوی متولیان امر مورد توجه قرار گیرد.

 

رنجبر بعد از دیدار با رئیس آموزش و پرورش مریوان، بازدیدی از مدارس و مراکز اختلالات یادیگیری شهرستان مریوان به عمل آوردند؛ در این بازدید ضمن تبریک پیشاپیش سال جدید،  به بیان اهداف آموزش و پرورش استثنایی پرداختند و به سوالات همکاران در زمینه های مختلف پاسخ دادند.

 

در پایان بازدید ضمن تقدیر و تشکر از همکاران مدارس استثنایی و مراکز اختلالات یادگیری، از خانم سارا شریفی نفردوم الگوهای برتر تدریس، اختلالات یادگیری، به رسم یادبود هدیه‌ای اهدا شد.

کد خبر 1156293

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha