رویداد استارت آپ دی در شهرک صنعتی زاهدان میرجاوه سیستان و بلوچستان

رویداد استارت آپ دی در شهرک صنعتی زاهدان میرجاوه سیستان و بلوچستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان،"علیرضا راشکی" اظهار داشت : کارگاه آموزشی ایده پردازی استارت آپ دی با موضوع ایده های خلاقانه ، نوآورانه و فنآورانه در حوزه بازاریابی و تجاری سازی با مشارکت مرکز مطالعات اقتصادی و بازاریابی جنوب شرق وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان برگزار شد. 


وی افزود: کارگاه آموزشی این رویداد استارت آپی با حضور بیش از ۲۵ نفر و به مدت یک روز در مرکز خدمات کسب و کار شهرک صنعتی زاهدان میرجاوه برگزار گردید.

 

رییس هیات مدیره شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: رویداد شتاب ایده های فنآورانه و خلاقانه فوق ، با مشارکت و بهره گیری از اساتید برخی دانشگاه ها و مراکز علمی استان سیستان و بلوچستان برگزار گردید.

 

وی بیان کرد:  مرکز کلینیک کسب و کار استان ، دانشگاه بین المللی چابهار ، دانشگاه علمی کاربردی ، دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار ،دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان ، مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی سیستان و بلوچستان و چندین دانشگاه و مرکز علمی از همراهان در این رویداد استارت آپی بودند.

 

 شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان به منظور ارج نهادن از زحمات و خدمات ایده پردازان برتر از سه تیم با اهدای جوایز نقدی تقدیر کرد.

کد خبر 1156338

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha