کتابخانه مرکزی ساری دهه فجر ۱۴۰۱ افتتاح می‌شود

اسلامی گفت: کتابخانه مرکزی ساری دهه فجر ۱۴۰۱ افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ساری، «سید محمود اسلامی» معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز(۱۹ اسفندماه) به نمایندگی از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بازدید از پروژه کتابخانه مرکزی ساری که با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران انجام شد اظهار کرد: با پیگیری‌های انجام شده اعتبارات وعده داده شده در گذشته محقق شده و باقی اعتبارات تا تکمیل تمام و‌کمال پروژه از اعتبارات سفر تخصیص داده خواهد شد تا پروژه در دهه فجر۱۴۰۱ به افتتاح برسد.





معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: در حال حاضر این پروژه بیش از ۶۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

 

«آرزو ولیپور»مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران نیز گفت: همدلی و همراهی بیشتر و‌ توامان وزارت ارشاد و سازمان مدیریت می‌تواند نویدبخش گشایش این پروژه عظیم فرهنگی به مردم فرهنگ دوست مازندران باشد.



 

مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران با اشاره به اینکه تا کنون پیگیری های زیادی برای اتمام پروژه کتابخانه مرکزی ساری انجام شده است، گفت: مطالبات مردمی برای پایان این پروژه بسیار زیاد است و امیدواریم هرچه زودتر به سرانجام برسد.

 

کد خبر 1156346

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha