توجه به معیشت مردم مورد تاکید همه مسئولان عالی نظام است/ مقابله با فساد و تبعیض، لازمه تحقق عدالت در جامعه

حسینی ارتباط با آحاد مردم به ویژه نخبگان و جوانان را یک ضرورت برای مدیران انقلابی عنوان کرد و گفت؛ امروز توجه به معیشت مردم مورد تاکید همه مسئولان عالی نظام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ساری،‌ «محمدرضا حسینی» امروز(۱۹ اسفند) در جلسه شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران اظهار کرد: باید تبعیض از ادارات کل اجرایی ما برچیده شود و  این رفع تبعیض برای مردم باید محسوس باشد.

 

معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت سیزدهم را دولتی مردمی با دغدغه های انقلابی برشمرد و افزود: در نظامی که برای هر پست مدیریتی آن؛ صدها شهید تقدیم کرده ایم، مدیرانی باید بر مسند بنشینند که پایبندترین افراد به ارزش های اسلامی باشند و درد مردم را درد خود بدانند.

 

وی از مدیران کل تعاون و کار استانها خواست تعامل بیش از پیش با مردم به ویژه اقشار ضعیف و ساده زیستی را در اولویت کار خودشان قرار دهند و با هر گونه فسادی برخورد قاطع کنند.

 

حسینی ارتباط با آحاد مردم به ویژه نخبگان و جوانان را یک ضرورت برای مدیران انقلابی عنوان کرد و گفت: امروز توجه به معیشت مردم مورد تاکید همه مسئولان عالی نظام است و در این خصوص وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور وزیری جهادی و انقلابی در رأس آن؛ رسالتی خطیر برعهده دارد.

 

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی نیز گفت: دولت و مجلس تلاش زیادی دارند تا اقتصاد کشور در ریل توسعه و پیشرفت قرار گیرد.

 

«علی بابایی» افزود: عملکرد وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درحوزه های مختلف از جمله برنامه های فساد ستیزی و شفاف سازی عملکردها قابل تحسین است.

 

وی با اشاره به این نکته که بخش تعاون در کشور و مازندران باید توسعه یابد گفت: یکی ازمزیت های مهم توسعه ای استان مازندران؛ بخش تعاون است که میزان پیشرفت این بخش در سالهای پیش رو باید بیشتر شود.

کد خبر 1156349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha