مردم سرمایه ارزشمندی برای حفظ و نگهداری منابع طبیعی هستند

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان گفت: هفته منابع طبیعی فرصتی مناسب برای استفاده از تشکل‌های مردم ‌نهاد است و مردم سرمایه ارزشمندی برای حفظ و نگهداری منابع طبیعی هستند.

پیمان اسکندری رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان اظهار کرد: بی‌‌تردید منابع طبیعی تجدید شونده (جنگل‌ها و مراتع) به‌عنوان بستر حیات و توسعه پایدار و پشتوانه اصلی بخش کشاورزی، نقش اساسی در حفظ منابع پایه، سلامت جامعه و امنیت حیاتی انسانها دارد.

 

 

وی با تبریک هفته منابع طبیعی و روز درختکاری افزود: این هفته فرصتی است تا بدانیم درختان ریه‌های این سرزمین هستند و با کاشت هر نهال جانی تازه به حیات می‌دهیم و فرصتی می‌سازیم برای داشتن طبیعتی سرسبز و پرورش فرزندانی با روحیه و شاد و زندگی‌ای توام با آرامش.

 

 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان اعلام کرد: هفته منابع طبیعی فرصتی مناسب برای استفاده از تشکل‌های مردم ‌نهاد است و مردم سرمایه ارزشمندی برای حفظ و نگهداری منابع طبیعی هستند.

 

 

اسکندری تصریح کرد: این هفته می‌تواند فرصت مناسبی برای مشارکت اقشار مختلف در حفظ، احیاء و توسعه منابع طبیعی در کشور باشد.

 

 

وی اضافه کرد: با عنایت به اهمیت پایداری عرصه‌های طبیعی باید در هفته منابع طبیعی بعنوان یک اقدام ملی خداپسندانه به امر توسعه درختکاری همت گماشته و همگان در امر کاشت درختکاری مشوق باشند.

کد خبر 1156355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha