موانع اشتغال‌زایی و کارآفرینی باید برطرف شود

باقری گفت: سعی داریم مسیرهای کارآفرینی را با حمایت‌های فکری و مالی بازگشایی کنیم و موانع اشتغالزایی و کارآفرینی برطرف کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ساری،«علی باقری» امروز (۱۹ اسفندماه) در جلسه شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با اشاره به اینکه تلاش می‌کنیم به اجرای طرح زیست بوم اشتغال در استان سرعت ببخشیم، اظهار کرد: سعی داریم مسیرهای کارآفرینی را با حمایت های فکری و مالی بازگشایی کنیم و موانع اشتغالزایی و کارآفرینی برطرف کنیم.

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران تصریح کرد: درهمین راستا با تأسیس کانون کارآفرینان، مراکز مشاوره کارآفرینی، مراکز شتابدهنده و اندیشکده های تعاون بدنبال ترویج کارآفرینی و حمایت از صاحبان اندیشه های نو و مبتکر هستیم.

 

رئیس شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت؛ سعی داریم مسیرهای کارآفرینی را با حمایت های فکری و مالی بازگشایی کنیم و موانع اشتغال زایی و کارآفرینی را حذف خواهیم کرد.

 

باقری با اشاره به این نکته که اوضاع بخش تعاون در این باید بهبود پیدا کند؛ گفت: با درایت و پیگیری وزیر محترم و تخصیص اعتبارات ویژه و حمایت های معنوی این مهم تحقق پیدا خواهد کرد.

 

وی با اشاره به تعامل خوب این اداره‌کل با نمایندگان مجلس و مدیران دستگاه‌های اجرایی؛ بر تقویت قوانین در جهت پویایی و شکوفایی اقتصاد کشور تاکید کرد.

 

باقری از تشکیل ۱۳ جلسه شورای هماهنگی تعاون و کار مازندران در سال جاری خبر داد و گفت؛ این شورا تاکنون ۶۲ مصوبه داشته و ۹۶ درصد مصوبات نیز با همفکری و همدلی اعضای این شورا به نتیجه رسیده است.

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با اشاره به اینکه در بخش تعاون با توجه به نگاه ویژه وزیر به این حوزه برنامه های خوبی برای توسعه این بخش داریم، گفت: افتتاح اندیشکده تعاون در دانشگاه ها و تاسیس مراکز نوآوری توسعه تعاون در شهرستانها در همین راستا است.

 

باقری گفت: با راه اندازی میز ارتباط مردمی در محل اداره کل آماده رسیدگی به درخواست های مردمی به صورت حضوری در روزهای ۱۹ و ۲۰ اسفند از ساعت ۸ صبح الی ۱۸ عصر هستیم.

کد خبر 1156357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha