تلاش برای توسعه کتابخوانی با رونمایی از آثار ادبی «محمدرضا خالصی» در شیراز

امیدبخش گفت: از آئین رونمایی شش اثر ادبی «محمدرضا خالصی» با هدف ترویج بیش از پیش کتاب و کتاب خوانی ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه روز دوشنبه ۲۳ اسفند در سالن «غزل» تالار حافظ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مهدی امیدبخش»، امروز (پنج شنبه 19 اسفند) از برگزاری از آئین رونمایی شش اثر ادبی «محمدرضا خالصی» خبر داد و در جمع خبرنگاران گفت: این مراسم با هدف ترویج بیش از پیش کتاب و کتاب خوانی ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه روز دوشنبه ۲۳ اسفند در سالن «غزل» تالار حافظ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس برگزار می شود.

معاون فرهنگی رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس افزود: در این آئین، 6 اثر ادبی فاخر «محمدرضا خالصی» با حضور ارزنده اهالی فرهنگ و ادب مورد رونمایی قرار خواهد گرفت.

وی اضافه کرد: معرفی و رونمایی تازه های نشر، کتاب و آثار ادبی از مهم ترین فعالیت های حوزه فرهنگ است و این مراسم با همکاری حوزه هنری و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس برگزار خواهد شد.

امیدبخش اعلام کرد: در این مراسم، کتاب های «مستوران قباب غیرت» مدخلی بر تاریخچه ملامتیه شیراز از قرن دوم تا چهارم هجری، «جان تا جمال جانان» مدخلی بر شناخت نخستین کتاب در عشق الهی از ابولحسن دیلمی شیرازی، «راز و روایت مجموعه مقالات شیراز» پژوهی در سه جلد از رباط آسمان ازل تا کوچه باغ های شیراز، مدخلی بر هستی شناختی عشق در قرن چهارم در 2 جلد، «در گذرگاه تنگ تنهائی»، معرفت شناسی ابوحیان توحیدی شیرازی و «در انزوای یک شب قطبی» پنجمین دفتر شعر رونمایی می شوند.

کد خبر 1156374

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha