سیاست‌های جمعیتی از اولویت‌های ستاد اجرایی فرمان امام(ره) است

ویسکرمی، به فعالیت ستاد اجرایی فرمان امام راحل در زمینه های مختلف اشاره کرد و گفت: سیاست‌های جمعیتی از اولویت‌های ستاد اجرایی فرمان امام(ره) است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «حامد ویسکرمی»، امروز(19اسفند)، در بازدید از مجموعه جهاد دانشگاهی لرستان و مرکز درمان ناباروری جهاد کشاورزی، اظهارداشت: ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در لرستان در حوزه‌های مختلف در حال فعالیت است.

 

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در لرستان با اشاره به اینکه در انجام برخی امور با جهاد دانشگاهی اشتراکاتی داریم، افزود: فعالیت‌های جهاد دانشگاهی در لرستان حوزه دانش بنیان، درمان ناباروری، کشاورزی و گیاهان دارویی مفید و موثر بوده است.

 

وی ادامه داد: ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در بخش‌های اقتصادی عمران و مسکن فعالیت‌های گسترده ای دارد.

 

ویسکرمی بیان کرد: جایی که کار توسط مردم انجام می‌شود امکان مشارکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) بیشتر است.

 

وی تصریح کرد: خروجی فعالیت ها باید منجر به توانمند سازی مردم و کمک به رشد اقتصاد و معیشت مردم باشد.

 

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در لرستان وی به فعالیت مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی اشاره کرد و گفت: سیاست‌های جمعیتی یکی از اولویت‌های اصلی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) است.

 

وی یادآور شد: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) که برای ایجاد مرکز ناباروری جهاد دانشگاهی ۲ میلیارد و پانصد میلیون تومان هزینه و برای درمان ۱۶۶ زوج نابارور نیز کمک هزینه درمان پرداخت کرده است.

 

ویسکرمی بیان کرد: در راستای سیاست‌های جمعیتی ستاد اجرایی فرمان امام، توسط بنیاد ۱۵ خرداد به زوج‌های نابارور تسهیلات قرض الحسنه ۱۰ میلیون تومانی پرداخت می‌شود.

 

وی خاطرنشان کرد: تاکنون ۸۰ زوج لرستانی برای دریافت این تسهیلات در سایت مربوطه ثبت‌نام و ۴۰ زوج به بانک معرفی شده‌اند.

 

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در لرستان در پایان به آمار بیماران سرطان سینه در استان اشاره کرد که بیش از متوسط کشوری است و گفت: راه‌اندازی مرکز غربالگری و درمان سرطان سینه توسط جهاد دانشگاهی لرستان از نیازها و ضرورت‌های بخش درمان استان است.

کد خبر 1156401

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha