انسجام و هم افزایی کانون های مساجد در شبکه فهما رقم خورده است/فرآیند اخذ شناسه ملی و اقتصادی

ریزانه با اشاره به کارکردهای سامانه بچه های مسجد گفت: انسجام و هم افزایی کانون های مساجد در شبکه فهما رقم خورده که در سطح ملی بی نظیر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، جلال ریزانه در همایش تجلیل از مدیران مسئول برتر رقابت فهما ۱۴۰۰ استان‌ اصفهان که در محل مجتمع فرهنگی و هنری صائب برگزار شد اظهارداشت: در سال های اخیر با استفاده از بستر سامانه بچه های مسجد هم افزایی و شبکه ملی را در بین کانون های فرهنگی و هنری مساجد ایجاد شده که دستاوردهای زیادی را برای این حوزه و گسترش فرهنگ اسلامی داشته است.

 

معاون پشتیبانی و توسعه منابع ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور افزود: انسجام و هم افزایی کانون های مساجد در شبکه فهما رقم خورده که در سطح ملی بی نظیر و سرمایه ارزشمندی برای

تعامل بین این نهادها با همدیگر است.

 

وی ادامه داد: در این شبکه منسجم و هماهنگ کانون های فرهنگی و هنری مساجد با یکدیگر در محله  و مناطق مختلف کشور با همدیگر در تعامل و همکاری هستند که دستاوردهای آن به مسجد و مردم و توسعه فرهنگ و هنر مساجد می رسد.

 

ریزانه با اشاره به شناسایی پتانسیل های متعدد و مختلف در بین کانون های فرهنگی و هنری سراسر کشور یادآورشد: رواق های دوازده گانه توانمندی های هر کانون را شناسایی و به دیگر مراکز معرفی کرده اند که در این کانون ها با

استفاده از توانمندی موجود امکان رشد فعالیت ها و اشتراک گذاری آن فراهم شده است.

 

وی خودکفایی و حرکت به سمت درآمدزایی در کانون های فرهنگی و هنری را از ارکان هدفمند و موثر دانست و اذعان داشت: با چنین جریانی وابستگی این مراکز به بودجه های دولتی کاهش و موجب خودکفایی آن ها خواهد شد.

 

*تسهیل فرآیند اخذ شناسه ملی و اقتصادی

 

معاون پشتیبانی و توسعه منابع ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور با اشاره به فعالیت اقتصادی کانون ها گفت: اخذ شناساه ملی و اقتصادی برای فعالیت اقتصادی لازم است که با دریافت اساسنامه ستاد فهما

شرایط اخذ این مجوز فراهم شده است.

 

وی ادامه داد: فرآیند اخذ شناسه ملی و اقتصادی تا حد ممکن با بارگذاری اساسنامه بر روی سامانه ثبت شرکت ها تسهیل شده و مدیران مسئول تلاش خود را برای گرفتن این مجوز بکار بگیرند.

به گفته ریزانه این اقدام سبب در کسب درآمد و انعقاد تفاهم نامه و قرارداد اخذ بودجه با نهادهای مختلف و شرکت ها جهت درآمد زایی لازم است.

 

 

کد خبر 1156421

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha