تجربه اندوزی و تجلیل برترین‌های فهما در همایش مسجد کانون جهاد در روایت و تبیین

همایش «مسجد کانون جهاد در روایت و تبیین« همزمان با دهه نکوداشت کانون های مساجد کشور توام با تجربه اندوزی و تجلیل برترین‌های فهما استان اصفهان برگزار شد.

خبرگزاری شبستان-اصفهان: همایش «مسجد کانون جهاد در روایت و تبیین« در آخرین روزهای سال 1400 همزمان با دهه نکوداشت کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور و با حضور مدیران مسئول کانون های فرهنگی و

هنری مساجد استان اصفهان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان و رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد و همچنین مسئولان استانی در محل مجتمع فرهنگی و هنری صائب برگزار شد.

تجربه اندوزی و تجلیل برترین‌های فهما، اجرای گروه سرود، سخنرانی معاون پشتیبانی و توسعه منابع کانون های مساجد و رئیس ستاد فهما از مهمترین بخش های این همایش بود.

اجرای گروه های سرود منتخب و برتر کانون های فرهنگی و هنری از جمله برنامه های هنری این همایش بود که جذابیت خاصی برای حاضرین در جلسه داشت.

تجربه اندوزی و بیان تجارب ارزشمند چهارتن از مدیران مسئول کانون های فرهنگی و هنری مساجد برتر استان اصفهان حائز اهمیت بود که در گذشته چنین اقدامی تجربه نشده و اندوخته ای برای دیگر مراکز بود.

«رضا قاسمی پور«، مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری مهدی موعود فلاورجان تلاش برای هم افزایی را برای پیشرفت دیگر کانون ها مهم دانست و گفت: در مدیریت شبکه دیدار و گفتگو با کانون ها به صورت حضوری انجام می شد.

وی کارتشکیلاتی و تیم سازی از بین جوانان را از مولفه های موفقیت این کانون در پیشرفت کار معرفی کرد و از دیگر مدیران مسئول خواست تا بر این حوزه توجه داشته باشند.

مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری امام حسن مجتبی(ع) تیران که در ابتدای سخن خود بیان تجارب را ارزشمند دانست و از مسئولان ستاد فهما خواست تا تجربه نگاری از مدیران مسئول کانون های مساجد داشته باشند و آن

را به کتاب و محتوای ارزشمندی برای تعمیق و توسعه کار فرهنگی تبدیل کنند.

به اعتقاد «اکبر مهدی زاده« تجربه هایی که دستاوردهایی هم داشته به دلیل اینکه از جنس عمل در مدیریت کانون ها و به صورت تخصصی است، برای مدیران مسئول آینده مورد اهمیت است.

وی ادامه داد: ارتقا دانش و مهارت مدیران مسئول از وظایف و ماموریت های اصلی خود و چگونگی تعامل با دیگر مراکز برای خدمت رسانی بیشتر لازم است.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی و هنری معراج الصالحین کاشان نیز به خودکفایی فعالیت های کانون اشاره کرد و اذعان داشت: گردش مالی امسال کانون یک میلیارد و 200 میلیون ریال بوده که منابع آن از درآمد زایی کانون بدست آمده است.

«مهدی آبیاتی« تلاش برای خودکفایی با تولیدات فرهنگی و هنری را به دیگر مدیران مسئول کانون های مساجد توصیه کرد.

«جلال ریزانه« معاون ستاد فهما محور صحبت های خود را در این همایش بر پایه کارآفرینی و خودکفایی قرار داد و از امکان دریافت شناسه ملی خبرداد.

 

حجت الاسلام و المسلمین «حبیب رضا ارزانی«، رئیس ستاد فهما هم از دستاوردهای این رویداد ملی یاد کرد و شفافیت و تمرکززدایی را از جلوه های خدمت در ستاد کانون های مساجد بیان کرد.

وی تلاش برای تقویت و احیا کارکردهای مساجد را مهم خواند و اذعان داشت: توجه مسئولان به موضوع مسجد محوری مورد تاکید است و این روحیه تقویت شده است.

تجلیل از کانون های فرهنگی و هنری دارای بیش از 10 هزار امتیاز در پایان مراسم با حضور مسئولان ارشد ستاد فهما و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام شد.

کد خبر 1156428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha