چهارمین جشنواره ربوترافیک در تیران و کرون برگزار می شود

چهارمین جشنواره ربوترافیک در راستای ارتقا فرهنگ ترافیک در تیران و کرون به همت موسسه مردم نهاد نسل جوان فردا و کانون فرهنگی و هنری امام حسن مجتبی(ع) تیران برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، همایش ربوترافیک از اقدامات جدید و نوین در حوزه فرهنگ ترافیک است که برای گروه سنی نوجوانان پیش بینی و تاکنون سه دوره آن برگزار شده است.

ارتقا فرهنگ ترافیک و آموزش آن به کودکان و نوجوانان سبب ماندگاری مفاهیم ترافیک در ذهن آنان و کمک به کاهش تصادفات و افزایش ایمنی خواهد شد.

این برنامه نوین و ابتکاری به همت موسسه مردم نهاد نسل جوان فردا و همکاری کانون فرهنگی و هنری امام حسن مجتبی(ع) تدوین و برنامه ریزی شده است.

تاکنون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای و پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان در اجرای این همایش مشارکت کرده اند و امسال چهارمین دوره آن در تیران و کرون برگزار خواهد شد.

چهارمین جشنواره ربوترافیک در راستای ارتقا فرهنگ ترافیک در تیران و کرون به همت موسسه مردم نهاد نسل جوان فردا و کانون فرهنگی و هنری امام حسن مجتبی(ع) و حمایت اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای و پلیس راهنمایی و رانندگی این شهرستان برگزار می شود.

 

26 اسفندماه این همایش با حضور جوانان تیران و کرون همراه با برنامه آموزشی اجرا و عملیاتی خواهد شد که علاقه مندان با ساخت ربات یک بخش تخصصی در این جشنواره و برخی دیگر از نوجوانان با ماشین های کنترلی در بخش مفاهیم ترافیکی رقابت می کنند که از برترین ها تجلیل خواهد شد.

پوستر این جشنواره با حضور رئیس دادگستری و دادرس دادگاه حقوقی حوزه قضایی تیران در محل کانون فرهنگی و هنری امام حسن مجتبی(ع) رونمایی شد.

آموزش مفاهیم ترافیکی پیش از برگزاری مسابقه توسط کارشناسان پلیس انجام می شود.

کد خبر 1156432

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha