راه مقابله با سنگین ترین جنگ نرم جهاد تبیین است/ فضایی شدن یکی از مؤلفه های قدرت و اقتدار است

حجت الاسلام رضا احمدی نیک گفت: راه مقابله با سنگین ترین جنگ نرم تاریخ کشور، جهاد تبیین است چرا که در این جنگ نرم سنگین ترین عملیات تحریف دشمن، ناکار آمد نمایی نظام و سیاه‌نمایی علیه نظام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ظهر امروز ۲۰ اسفندماه حجت الاسلام «رضا احمدی نیک» در خطبه های نماز جمعه قلعه گنج، ضمن تبریک میلاد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان، گفت: جوانان همواره به عنوان قشری تاثیر گذار از صدر اسلام تاکنون در جامعه اسلامی حضور داشته اند و ائمه اطهار (ع) این گروه را به غنیمت شمردند و فرصت و بهره بردن از این دوره زندگی سفارش کرده اند.

امام جمعه قلعه گنج با اشاره به سخنان حکیمانه رهبر معظم انقلاب در دیدار با اعضای مجلس خبرگان، خاطرنشان کرد: امروز همه مخصوصا مسئولان کشور باید بدانیم که قدرت ملی زیرساخت اصلی ایران قوی و یک امر حیاتی برای کشور است.

وی ابراز کرد: عناصر اصلی قدرت ملی شامل علم و فناوری، اندیشه ورزی، امنیت و قدرت دفاعی، منطق جذاب برای ملتها، سیاست و قدرت دیپلماسی، سبک زندگی، اقتصاد و معیشت و رفاه عمومی، حضور در مسائل منطقه ای و عمق راهبردی ایمان و اعتماد به نفس و امید ملی است که باید تک به تک تبیین شده و با بازنگری راهبردی به عنوان یک مجموعه ترکیبی بدان نگریست.
 
حجت الاسلام احمدی نیک ادامه داد: این عناصر در کنار هم و در تعامل با هم قوت ملی و ایران قوی را می‌سازند، عده ای سالها در کشور با تلاش سعی دارند القا کنند برای اینکه دشمنان ناراحت نشوند یا حساس نشوند مثلا بعضی از عناصر قدرت را کنار بگذاریم یا کاهش و تقلیل دهیم مثل قدرت موشکی و هسته ای، البته که این تفکر، غلط و خطرناکی است که اگر این کار را می‌کردیم امروز به سرنوشت اوکراین و لیبی دچار می‌شدیم.

خطیب جمعه قلعه گنج تاکید کرد: قدرت و قوت ملی نتیجه استحکام نظام است و هیچ یک از این عناصر و بازوهای قدرت ملی نباید به نفع یک رکن و بازوی دیگر قطع شود.

وی با بیان این مطلب که امروز شاهد جنگ نرم تاریخی علیه ایران اسلامی هستیم، عنوان کرد: راه مقابله با سنگین ترین جنگ نرم تاریخ کشور، جهاد تبیین است چرا که در این جنگ نرم سنگین ترین عملیات تحریف دشمن، ناکار آمدنمایی نظام و سیاه‌نمایی علیه نظام است.

حجت الاسلام احمدی نیک یادآور شد: در آستانه میلاد خجسته یگانه منجی عالم بشریت هستیم و از مجاهدت خاموش و تاثیر گذار سربازان گمنام امام زمان(عج) و پرسنل وزارت اطلاعات و اطلاعات پنج شهرستان جنوبی که رسالت سنگینی را بر عهده دارند و چشم بینا و تیز بین نظام و منطقه هستند، تشکر می‌کنیم و آرزوی توفیق روز افزون برای این عزیزان و همه خادمان مخلص به این نظام هستیم.

امام جمعه قلعه گنج در خاتمه گفت: چند روز قبل شاهد یک موفقیت بسیار بزرگ توسط سپاه پاسداران برای کشور بودیم و آن هم گام بلند سپاه در فضایی شدن اولین کشور اسلامی بود که این کار یکی از مولفه‌های قدرت و اقتدار و قوی شدن نظام در عصر حاضر است که پرتاب ماهواره نور ۲ و قرار گرفتن آن را در مدار زمین به همه ملت به خصوص به سبزپوشان حریم ولایت و وطن تبریک عرض می‌کنم.

کد خبر 1156467

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha