مساجد برای جذب جوانان برنامه داشته باشند

فلاح با بیان‌اینکه مساجد برای جذب جوانان برنامه داشته باشند، گفت: فعالیت‌های فرهنگی با همفکری از ایده‌های نسل امروزی در مساجد اجرا شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از تالش، مراسم بزرگداشت سالروز تاسیس کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور با حضور امام جمعه بخش کرگانرود، بخشدار، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تالش، فرمانده حوزه مقاومت بسیج لیسار و مدیران کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد این بخش برگزار شد.

 

حجت‌الاسلام«ابراهیم فلاح» در این آیین با تبریک سالروز تاسیس کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور،اظهارکرد: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد فرصت مناسب برای نوجوان و جوانان است.

 

امام جمعه بخش کرگانرود تالش با بیان‌اینکه مساجد برای جذب بیشتر نوجوانان و جوانان اقدام جدی داشته باشند، افزود: مساجد فعالیت‌های فرهنگی را با همفکری از ایده‌های نسل امروز انجام دهند و در مساجد به جوانان میدان دهند و از ظرفیت آنان استفاده کنند.

 

*برنامه‌های کانون‌های مساجد بر محور کادرسازی باشد

«شهرام امانی مریان» نیز در این آیین ضمن برشمردن اهمیت کانون‌های فرهنگی هنری و مساجد، وظیفه شاخص و مهم این کانون‌ها را تربیت جوانان انقلابی و کادرسازی بسیار قوی دانست.

 

بخشدار بخش کرگانرود تالش گفت: برنامه‌های کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد بر محور کادرسازی و فعالیت‌های تربیتی برنامه‌ریزی شود.

کد خبر 1156471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha