درخشش کانون شهید مطهری اندیمشک در جشنواره ملی تئاتر درسی

صادقی گفت: آئین اختتاميه جشنواره ملی تئاتر درسی به میزبانی استان هرمزگان برگزار شد و کانون شهید مطهری اندیمشک توانست رتبه اول فعالیت را از آن خود کند.

«روح‌الله صادقی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، با بیان اینکه اولین جشنواره ملی تئاتر درسی در استان هرمزگان به کار خود پایان داد اظهار کرد: ۳۴۰ دانش‌آموز اندیمشکی در این جشنواره حاضر شدند و با اعلام معاون فرهنگی اداره کل فرهنگی هنری و فضاهای تربیتی وزارت آموزش پرورش، کانون شهید مطهری بالاترین مشارکت‌ را داشت.

 

مدیر آموزش و پرورش اندیمشک افزود: در پایان اولین جشنواره ملی تئاتر درسی ایران، نفرات برتر در زمینه بازیگری، طراحی لباس، طراحی صحنه، گریم، نویسندگی و کارگردانی معرفی شدند.

 

وی ضمن اشاره‌ به درخشش دانش‌آموزان اندیمشکی با نمایش «برگی از تاریخ زمین» در این جشنواره اذعان کرد: «سحر فتحی» از فرهنگیان اندیمشک در بخش طراحی صحنه رتبه دوم جشنواره را کسب کرد و «لیلی نعمت چگانی» از آموزگاران این شهرستان نیز در بخش کارگردانی صاحب رتبه سوم شد.

 

صادقی تصریح کرد: همچنین «عسل مرادی» دانش‌آموز پایه پنجم دبستان شاهد فرشتگان توانست در بخش‌نویسندگی رتبه اول جشنواره و رتبه سوم کار برتر را کسب کند.

 

وی یاد آور شد: در این جشنواره، استان خوزستان پس از استان‌های هرمزگان، البرز و گیلان با نقش مؤثر کانون شهید مطهری اندیمشک با مدیریت «زیبا کیاحسینی» رتبه چهارم آماری را کسب کرد.

 

کد خبر 1156519

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha