زیاده‌خواهی آمریکا عامل اصلی بحران در دنیا است

حجت‌الاسلام فلاح با بیان‌اینکه زیاده‌خواهی آمریکا عامل اصلی بحران در کل دنیا است، گفت: آمریکا، اسرائیل، انگلیس و عربستان دشمن اصلی نظام اسلامی ایران هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از تالش، حجت‌الاسلام «ابراهیم فلاح» در خطبه‌های آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه بخش کرگانرود ضمن دعوت شرکت کنندگان به تقوای الهی به جهاد تبیین اشاره کرد.

 

امام جمعه بخش کرگانرود تالش با اشاره به اهداف دشمنان نظام و انقلاب،افزود: دشمنان با تبلیغات گسترده و به کمک عوامل داخلی می‌خواهند جوانان و مردم را از انقلاب دل سرد کنند و در برابر توطئه‌های دشمنان آگاه بوده و نقشه‌هایشان را نقش بر آب کنیم.

 

وی با بیان‌اینکه در بین ملت و جوانان باید روحیه و فکر مطالبه‌گری را نهادینه کرد، تصریح‌کرد: با مطالبه‌گری هیچ مسئولی در مسئولیتی که بر دوش او است نمی‌تواند سستی کند و مطالبه‌گر بودن افراد در جامعه همان جهاد تبیین است.

 

حجت‌الاسلام فلاح در ادامه به دشمن‌شناسی مردم اشاره کرد و گفت: آمریکا، اسرائیل، انگلیس و عربستان دشمن اصلی نظام اسلامی ایران هستند.

 

خطیب نماز جمعه بخش کرگانرود تالش ادامه داد: این دشمنان هیچ زمان خیر  و صلاح جامعه ما را نمی‌خواهند.

 

وی به پرتاب ماهواره نور ۲ به فضا اشاره کرد و افزود: ماموریت آن جمع‌آوری اطلاعات است.

 

حجت‌الاسلام فلاح در ادامه زیاده‌خواهی آمریکا را عامل اصلی بحران در کل دنیا دانست.

 

امام جمعه بخش کرگانرود تالش به مذاکرات وین اشاره کرد و گفت: رفع تمام تحریم‌ها و راستی آزمایی و خطوط قرمز نظام اسلامی در مذاکرات خواسته ملت و مسئولین ما است که از آن کوتاه نخواهیم آمد .

 

وی در ادامه میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان را به همه جوانان سرزمین ایران اسلامی تبریک گفت.

 

حجت‌الاسلام فلاح با اشاره بر نظارت دقیق بر بازار برای خرید آخر سال،اظهارکرد: بازرسی‌ها، نظارت‌ها و کنترل قیمت‌ها در این روزها باید بیشتر از همیشه صورت گیرد .

 

امام جمعه بخش کرگانرود تالش در بخش دیگری از سخنان خود به مطالبه جدی مردم بخش و نبود درمانگاه شبانه‌روزی و کمبود آمبولانس در بخش اشاره کرد و ازمسئولین مربوطه خواستند که به فکر چاره باشند.

 

حجت‌الاسلام فلاح با اشاره به مشکلات کشاورزان منطقه ونبود توان کشاورزان زحمتکش برای خرید سموم و کود شیمیایی، خواستار کمک ویژه به این قشر زحمتکش از سوی مسئولین شدند .

 

 

 

کد خبر 1156552

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha