یک بعد جهاد تبیین  ضرورت ترویج بی اعتمادی به آمریکا است

محمودی اصل یک بعد جهاد تبیین را ضرورت ترویج بی اعتمادی به آمریکا دانست و گفت: هنوز هم بعد از تجربه ها و عبرت های مختلف استدلال های واهی حمایت از آمریکا را در داخل کشور دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام «سید هدایت محمودی اصل» ظهر امروز (۲۰ اسفند ماه) در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان لنده ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی، گفت: سرزمین قلب ما باید معطوف از الطاف الهی باشد و دل های ما باید پیوند دهنده با امام زمان(عج) باشد.

 

امام جمعه شهر لنده گفت: یکی از موضوعاتی که در قرآن به آن اشاره و با اهمیت یاد کردند، بحث شناخت دشمن است که چهره های پلید و گمراه کننده آنان را برای مسلمانان آشکار می کند تا شناخت ما نسبت به آنان بیشتر شود.

 

وی تصریح کرد:امروز سیستم های اطلاعاتی بسیاری از کشورها بر علیه اسلام و جمهوری اسلامی است که خبیث تربن آنان آمریکای جنایتکار است که مقام های آمریکایی هم درغگو و بی رحم و بدعهد هستند که مقام معظم رهبری در ماه های گذشته تامید بر جهاد تبیین دارند برای مقابله با همین دسیسه ها و شیطنت های امریکایی است.

 

محمودی اصل یک بعد جهاد تبیین را ضرورت ترویج بی اعتمادی به آمریکا دانست و گفت: هنوز هم بعد از تجربه ها و عبرت های مختلف استدلال های واهی حمایت از آمریکا را در داخل کشور دارند.

 

امام جمعه لنده یادآور شد: در جنگ اوکراین اوکراین گرفتار اعتماد دروغین به امریکا شد و غرب گراها با اینک خودشان می دانند که عامل اصلی جنگ همین امریکا بود که در قالب پیمان بوداپست اوکراین خودش را خلع سلاح کرد و امروز اثرات آن را به عینه می بینند.

 

وی ادامه داد: روسیه ۵٣ درصد نفت و ۴۶ درصد گاز اروپا و تامین کننده محصولات اصلی کشاورزی این کشورها بوده که وقتی روسیه را تحریم کردند، قیمت حامل های انرژی در کشورهای اروپایی چندین برابر شده است.

 

محمودی اصل افزود: دنیا شاهد سوق دادن قدرت از غرب به شرق است که غرب و آمریکا در حال افول هستند و ایران روز به روز در حال پیشرفت است و در قضیه هسته ای نیز در حال سنگ اندازی هستند که ایران پایبند به خطوط قرمز هسته ای است.

 

امام جمعه لنده تاکید کرد: گام بلند سپاه در فضایی شدن به عنوان نخستین کشور اسلامی از میان ٧۵ کشور اسلامی است که این عزت و اقتدار ملی هم در تقویت بازدارندگی دفاعی و نظامی و هم در سایر حوزه ها برای ما ارزشمند است.

 

وی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «این ساده لوحی است که برخی ها می گویند نباید بنیه های دفاعی را تقویت کرد»، یادآور شد: برخی ها تفکر غربی خود را در عدم ساخت موشک می دانستند که سماجت مقام معظم رهبری در توجه به اقتدار نظامی در این سال ها باعث شد که ایران در زمینه موشک و فضا به یکی از کشورهای قدرتمند جهانی تبدیل شود و غلبه بر اراده هایی است که «ما می توانیم» را جهانی کرد.

 

امام جمعه لنده عنوان کرد: پایان سال و در آستانه سال جدید باید به فکر نیازمندان و بی بضاعت ها باشیم و بیاییم شادی ها را با نیازمندان تقسیم کنیم.

 

وی گفت: رسم دیرینه خیر اموات در پنجشنبه آخر سال یک اقدام ارزشمندی است که برای حفظ رسومات، باید به اصل پرهیز از اسراف توجه کنیم و بیاییم این هزینه ها را به دست فقرا و نیازمندان برسانیم.

 

محمودی اصل گفت: توجه به اصل واکیسناسیون باید همه ما دغدغه داشته باشیم و تنها ٢٨ درصد مردم دوز سوم را در شهرستان زدند که باید این آمار با مشارکت همگانی به بلاترین سطح ممکن برسد.

کد خبر 1156565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha