جلسه ارائه گزارش عملکرد و فعالیت‌های شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان با حضور استاندار سیستان و بلوچستان

جلسه ارائه گزارش عملکرد و فعالیت‌های شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان با حضور استاندار استان سیستان و بلوچستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان،  با حضور دکتر مدرس خیابانی استاندار، مهندس پرنده‌مطلق مدیرعامل و معاونین و مدیران شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان جلسه ارائه گزارش عملکرد شرکت برق منطقه‌ای در سال جاری و همچنین برنامه‌های آتی شرکت در سال ۱۴۰۱ برگزار شد.

 

در این جلسه فعالیت‌های شرکت برق منطقه‌ای استان در خصوص پروژه‌های به بهره‌برداری رسیده و طرح‌های در حال اجرا، میزان پیشرفت و زمان به بهره‌برداری رسیدن طرح‌های مذکور طی گزارشی به سمع و نظر استاندار سیستان و بلوچستان رسید.

 

 همچنین با توجه به حجم پروژه‌های آتی شرکت، در خصوص اهمیت و نحوه اجرای پروژه‌ها طی برنامه‌ریزی انجام شده در شرکت برق منطقه‌ای اطلاعات آماری در جلسه فوق ارائه شد.
 

 در پایان جلسه دکتر مدرس خیابانی استاندار سیستان و بلوچستان ضمن تقدیر از تلاش‌ و مسئولیت پذیری مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای استان، دغدغه تامین برق پایدار و خودکفایی در تامین برق استان را ستودنی عنوان داشت و بر حمایت از صنعت برق استان در جهت خدمت رسانی به مردم شریف استان سیستان و بلوچستان تاکید نمود.

کد خبر 1156573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha