مسئولان  به جوانان میدان دهند

حجت الاسلام فرحانی راد با بیان اینکه اگر به جوانان میدان داده شود ناممکن ها را ممکن می سازند گفت: ضرورت دارد مسئولان به این مسئله توجه کنند و به جوانان میدان دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «حجت الاسلام ناجی فرحانی راد» ظهر امروز (جمعه 20 اسفند) در آئین عبادی سیاسی خطبه های نماز جمعه این هفته چوئبده که در مسجد جامع الرسول (ص) برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، با اشاره به جایگاه نماز جمعه در بصیرت افزایی و حل مشکلات مردم اظهار کرد: نگاه مردم به نماز جمعه نباید فقط یک نماز عادی باشد که یک بار در هفته خوانده می شود. بلکه وسیله ارتباط با خداوند است.

 

خطیب نماز جمعه شهر چوئبده افزود: انسان در نماز جمعه هم به اگاهی از حوادث روز دنیا می رسد و هم عمده مشکلاتش حل می شود و هم اینکه باعث ارتباط عمیق و معنوی بین او و پروردگار باعث شود.

 

وی با تاکید بر اهمیت حضور مردم در نماز جمعه تصریح کرد: نگاهی که متاسفانه برخی نسبت به نماز جمعه دارند یک نگاه مادی است، هر موقع مسئول بیاید آنها می آیند و حضور پیدا می کنند و هر وقت مسئولی نیاید نماز جمعه خلوت است. این نوع نگاه باطل است.

 

حجت الاسلام فرحانی راد در بخشی از سخنان خود، ولادت با سعادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان را تبریک گفت و اضافه کرد: ویژگی و سجایای اخلاقی و معرفی حضرت علی اکبر (ع) بهترین الگوی امروز در جامعه برای جوانان است چرا که ایشان از هر نظر از حرکات تا سکونش اشبه الناس به رسول اکرم (ص) بودند.

 

وی با بیان اینکه اگر به جوانان میدان داده شود ناممکن ها را ممکن می سازند تاکید کرد: مگر این جوانان برومند میهن ما نبودند که موشک و تجهیزات نظامی ساختند، ماهواره ها را به آسمان فرستادند؟ و در علوم مختلف در سطح جهان حرفی برای گفتن دارند؟ لذا ضرورت دارد مسئولان به این مسئله توجه کنند و به جوانان میدان دهند.

 


امام جمعه موقت چوئبده خاطر نشان کرد: اگر در مسئله خودرو سازی به جوانان اعتماد شود و میدان دهند آنها می توانند در کیفیت خودروها ایجاد تحول کنند. اما متاسفانه این مافیای خودرو سازی نمی گذارد این اقدام انجام شود.

 

وی با تاکید بر تسریع در افتتاح تصفیه خانه آب شرین کن شهر چوئبده و بهره مندی مردم از آن بیان کرد: مسئول آبفای خوزستان در حضور نماینده ولی فقیه و برخی از مدیران استانی و شهرستان ابراز کردند که مسئله افتتاح تصفیه خانه آب شیرین کن این شهر در مدت کمتر از ۴۰ روز به مرحله بهره برداری می رسد، اما این قول تاکنون عملی نشده، لذا اگر دلایل و موانع عدم افتتاح این تصفیه خانه قبل از اینکه ایشان در حضور مردم و مسئولان قول دهد بررسی می شد شاید این اشکالات اکنون مطرح نبود‌ که امیدواریم هر چه سریع تر به این مسئله نگاه ویژه شود چرا که آب ساعتی مشکلات بسیار زیادی برای مردم این شهر ایجاد کرده است.

 

کد خبر 1156574

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha