پشتوانه گام دوم انقلاب جوانان مؤمن و متخصص هستند

موسوی گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی به جوانان اعتماد دارند و در گام دوم انقلاب به پشتوانه همین جوانان شاهد پیشرفت های روزافزون خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی امروز در جریان سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به شهرستان ملکان اظهار داشت: وزیر جوان دولت سیزدهم الگویی برای جوانان ایران اسلامی است.

«سیدعلی موسوی» اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی به جوانان اعتماد دارند و در گام دوم انقلاب به پشتوانه همین جوانان شاهد پیشرفت های روزافزون خواهیم بود.

وی با بیان اینکه مجلس گام دومی انقلابی در کنار دولت قرار دارد، بیان کرد: ما به پشتوانه همین جوانان در مقابل دشمنان ایستاده‌ایم و تحریم را هم با پیروزی پشت سر خواهیم گذاشت.

بنابر این گزارش، در این همابس تعدادی از جوانان فعال شهرستان از جمله مصطفی قاسم‌زاده، نادر کاظمی، زهرا یوسفی، حسن مهدی‌زاده و شهرزاد عبداللهی با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تقدیر شدند.

گفتنی است وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در چهارمین سفر خود به آذربایجان شرقی با حضور در شهرستان ملکان از مجتمع فرهنگی و هنری این شهرستان بازدید و اظهار امیدواری کرد طرح این مجتمع در آینده ای نزدیک تکمیل شود.

امروز در سفر یک روزه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به ملکان کلنگ احداث سه طرح فرهنگی هنری در مناطق محروم این شهرستان به زمین زده شد که توسط شهرداری و خیرین احداث خواهد شد.

 

کد خبر 1156604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha