استادیوم تیم نساجی قائم شهر ظرف چهار ماه آینده آماده شود/تلاش داریم بندرامیرآباد دروازه صادرات کشور شود

آیت الله رئیسی با بیان اینکه توسعه زیرساخت های بندرامیرآباد بهشهر در دستور کار قرار دارد، گفت: این بندر می تواند به دروازه صادرات کشور و استان مازندران بدل شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری،‌آیت الله «سید ابراهیم رئیسی» امروز(۲۰اسفند)در نشست خبری با اصحاب خبر و رسانه استان مازندران در حاشیه سفر استانی با بیان اینکه یکی از محورهای مهم هیات دولت در این سفر مسئله توجه به کشاورزی و مسئوله رسیدگی به وضعیت کشاورزان است، اظهار کرد: تلاش داریم اقتصاد روستا و کشاورز همراه با امید بخشی باشد.

 

رئیس جمهور با بیان اینکه در روستاها به برکت انقلاب اسلامی امکانات زیادی فراهم شده، افزود: کشاورزی باید برای کشاورز مقرون به صرفه باشد.

 

وی با بیان اینکه در سفر یه استان گلستان و مازندران بیشترین اعتبار به بخش کشاورزی اختصاص داده شده، گفت: تضمین خرید کشاورز نیز باید تدبیراتی اندیشیده شود.

 

آیت الله رئیسی با بیان اینکه باید کشاورزی علمی در استان مورد توجه باشد، ادامه داد: تحول کشاورزی استان در دستور هیات دولت قرار دارد.

 

وی به شرایط تیم نساجی برای برگزاری رقابت های ورزشی این تیم اشاره کرد و گفت: تلاش داریم مکان و جایگاه مناسبی برای تیم نساجی قائم شهر تدبیر شود تا چهار ماه آینده هواداران و اعضای این تیم استان مازندران می تواند در خانه بازی برگزار کند.

 

آیت الله رئیسی به وضعیت تولیدات کشاورزی استان اشاره و بیان کرد: رسیدن به استقلال در کشت کالاهای اساسی در دستور کار دولت قرار دارد.

 

وی با بیان اینکه توسعه زیرساخت های بندرامیرآباد بهشهر در دستور کار قرار دارد، گفت: این بندر می تواند به دروازه صادرات کشور و استان مازندران بدل شود.

 

آیت الله رئیسی به پروژه های نیمه تمام استان اشاره وبیان کرد: بخشی خصوصی باید برای سرمایه گذاری پیش قدم شده و دولت نیز حمایت می کند.

 

وی با بیان اینکه یکی از مشکلات در سرمایه گذاری ها تسهیل در صدور مجوزها است، گفت: نباید اجازه دهیم سرمایه گذار درگیر پروسه اداری شود و درگیر دریافت مجوزها بماند.

 

آیت الله رئیسی با بیان اینکه هشت درصد رشد اقتصادی را هدفگذاری کرده ایم، افزود: همه مدیران موظف به حمایت از کارآفرینان و سرمایه گذاران هستند.

کد خبر 1156620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha