رئیس جمهور به توقف احداث سد فینسک کمک کند

حاجی پور گفت: در مازندران باوجود کمبود آب زمزمه‌های ایجاد سد فینسک و لار مطرح شده است که درست نیست؛رئیس جمهور به توقف احداث سد فینسک کمک کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری،‌«رضا حاجی پور» شامگاه(۲۰اسفند) در جلسه شورای اداری استان مازندران با حضور آیت الله «سیدابراهیم رئیسی» رئیس جمهور دولت سیزدهم اظهار کرد: مازندران دیار علویان در طول تاریخ از پیشگامان نهضت انقلاب اسلامی با ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید و ۲۰ خانواده سه شهسد و یک خانواده پنج شهید و غیره است.

 

 رئیس مجمع نمایندگان استان مازندران افزود: لشکر باعظمت سبزپوش ۲۵ کربلا همیشه پیروز میدان و ارتشیان و سپاهیان انقلاب همیشه پا در عرصه و افتخارآفرین هستند، در کنارش نخبگان درگذشته و حاضر مدال آوران، صنعتگران و کشاورزان و شیرمردان و زنان زیادی دارد که در همه عرصه ها پشتیبان نظام و انقلاب یوده و هستند.

 

حاجی پور ادامه داد: استان مازندران سرشار از قابلیت‌های فراوان است که مورد غفلت قرار گرفته است، این استان با سه فرودگاه فعال و دسترسی به پایتخت از سه جاده و دارا بودن دریا و ارتباط با کشورهای اوراسیا و راه آهن در طی سالیان سال حتی یک متر به راه آهنش اضافه نشده است.

 

وی تاکید کرد: در مازندران باوجود کمبود آب زمزمه‌های ایجاد سد فینسک و لار مطرح شده است که درست نیست مگر ما نمی‌توانیم استان خود را مدیریت کنیم، سدی که ۱۳ سال روی زمین مانده بود امروز پیشرفت ۴۰ درصدی داشت که درست نیست امیدواریم رییس جمهور به توقف ساخت آن کمک کنند.

کد خبر 1156627

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha