آمادگی مناطق عملیاتی و یادمان‌های دفاع مقدس جهت میزبانی از کاروان‌های راهیان نور

سردار ادیبی از آمادگی کامل مناطق عملیاتی و یادمان‌های دفاع مقدس برای میزبانی شایسته از کاروان‌های راهیان نور خبر داد و گفت: تاکنون بیش از ۳۰ هزار زائر از مناطق عملیاتی دفاع مقدس در خوزستان بازدید کرده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «سردار نادر ادیبی» شامگاه (جمعه ۲۰ اسفند) در همایش روز ملی راهیان نور و افتتاحیه جشنواره ملی ره آورد سرزمین نور که با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی کشور و مسئولان کشوری و لشکری در مجموعه اردوگاه شهید باکری خرمشهر برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه از آمادگی مناطق عملیاتی و یادمان‌های دفاع مقدس برای میزبانی شایسته از کاروان‌های راهیان نور خبر داد و اظهار کرد: امروز و پس از وقفه‌ای طولانی به علت بیماری کرونا شاهد مراسم افتتاح جشنواره ملی ره آورد سرزمین نور و گرامیداشت روز ملی راهیان نور در اردوگاه راهیان نور شهید باکری خرمشهر هستیم.

 

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور با اشاره به حضور پرشور راهیان نور به صورت خانوادگی و با خودرو‌های شخصی، افزود: تاکنون بیش از ۳۰ هزار زائر از مناطق عملیاتی دفاع مقدس در خوزستان بازدید کرده اند.

 

وی تصریح کرد: همه یادمان‌ها و مناطق عملیاتی جنوب با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی آمادگی لازم برای میزبانی شایسته از کاروان‌های راهیان نور سراسر کشور را دارند.

 

کد خبر 1156628

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha