توزیع عادلانه اعتبار سفر استانی دولت  بین شهرستان های مازندران مورد انتظار است

محسنی بندپی به سهم محدود غرب استان مازندران از اعتبارات سفر استانی دولت اشاره کرد و گفت: توزیع عادلانه اعتبار سفر استانی دولت بین شهرستان های مازندران مورد انتظار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری،‌«محمدعلی محسنی بندپی» شامگاه(۲۰اسفند) در جلسه شورای اداری استان مازندران با حضور آیت الله «سیدابراهیم رئیسی» رئیس جمهور دولت سیزدهم به سفر تعداد زیادی از هموطنان به غرب استان مازندران در ایام مختلف سال اشاره و اظهار کرد: بحث عرضه بسیار محدود و تقاضای زیاد در غرب استان بسیار جدی است، مردم غرب استان مدتهاست که سخاوتمندانه سرانه خود را با مردم کشور تقسیم کردند و این میزبانی حرمتی دارد امیدواریم حرمت مهمان را نگه دارند.

 

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی افزود: در اقتصاد غرب استان کشاورزی در حوزه نوشهر، چالوس و کلاردشت تقریبا آخرین نفس‌های خود را می‌کشد و همچنان شاهد تعارض بین محیط زیست و توسعه هستیم و مردم تنها به محیط گردشگری می‌نازند که فاقد هیچگونه برنامه مدونی نیست و ما همچنان تسلیم گردشگران هستیم.

 

محسنی بندپی عنوان کرد: آقای رئیس جمهور حوزه انتخابیه قائم شهر ۱۱ و نیم درصد از اعتبارات سفر شما را به خود اختصاص داده است، ساری ۴ درصد، بهشهر ۱۰ونیم درصد، بابل ۹.۳ درصد، نور و محمودآباد ۴.۷ درصد، بابلسر ۴.۲ درصد، آمل ۳.۸ درصد، نوشهر و چالوس ۳.۵ و تنکابن و رامسر ۲.۶ درصد!  این موضوع با هر شاخصی تعیین شده باشد مورد قبول مردم غرب استان نیست. توزیع عادلانه اعتبارات سفر استانی دولت به مازندران مورد انتظار است.

 

کد خبر 1156630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha