کاشت بیش از ۵۰ نهال توسط بچه های مسجد در کانون ‌«منتظران نور» جهرم

نیکجو گفت: بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» اقدام به کاشت بیش از ۵۰ اصله نهال در فضای پیرامونی تپه شهدای جهرم کردند.

«رضا نیکجو» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: درختکاری از کارهای مهم و اصولی است که باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» جهرم افزود: در هفته منابع طبیعی ضرورت حفظ و پاسداری از محیط زیست و منابع خدادادی از کارهایی است که باید مد نظر قرار گرفته و این هفته بهانه ای برای پداختن به این امور نیک و ترویج آن در جامعه است.

 

وی به اقدام بچه های مسجد در کاشت نهال اشاره کرد و اظهار داشت: بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری نیز از این قافله عقب نمانده و در اقدامی زیبا به کاشت نهال پرداختند.

 

نیکجو عنوان کرد: در این برنامه که با حضور 13 نفر از نوجوانان مسجدی برگزار شد، محیط پیرامونی تپه شهدای جهرم نهال کاری شد.

 

وی خاطرنشان کرد: این اقدام به همت گروه جهادی «شهیدمحمدهادی نعمتی» کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» انجام شد که بچه های مسجد پس از انجام یک برنامه مفرح کوه نوردی، اقدام به کاشت نهال کردند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» جهرم تصریح کرد: در این اقدام نیک و قابل تقدیر، بیش از ۵۰ اصله نهال در مسیر منتهی به تپه شهدا کاشته شد.

 

نیکجو در پایان ضمن قدردانی از نوجوانان مسجدی در اقدام برای کاشت نهال، این کار را امری ضروری دانست که نیاز است برای حفظ و احیای منابع طبیعی، ترویج و گسترش پیدا کند.

کد خبر 1156681

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha