آیین جشن تکلیف ۳۰ دختر نومکلف در مسجد صاحب الزمان (عج) شهر یانچشمه برگزار شد

بهارلویی گفت: آیین جشن تکلیف ۳۰ دختر نو مکلف در قالب جشن «شده‌ام ۹ ساله» به مناسبت ماه مبارک شعبان به میزبانی کانون فرهنگی هنری «مهرپویان» در مسجد صاحب الزمان (عج) شهر یانچشمه برگزار شد.

«حمزه بهارلویی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: آیین جشن تکلیف ۳۰ دختر نو مکلف در قالب جشن «شده‌ام ۹ ساله» به مناسبت ماه مبارک شعبان به میزبانی کانون فرهنگی هنری «مهرپویان» در مسجد صاحب الزمان (عج) شهر یانچشمه برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «مهرپویان» مسجد صاحب الزمان (عج) شهر یانچشمه ادامه داد: اجرای برنامه‌های شاد و متنوعی از جمله اجرای سرود، اجرای برنامه مجری با عروسک، دست بوسی مادران و خواندن سوگندنامه و اهدای جوایز به همه دانش آموزان همراه بود.

 

وی یکی از اهداف مهم برای اجرای جشن تکلیف را آشنایی دانش آموزان با وظایف شرعی و دینی عنوان کرد و گفت: جشن تکلیف یک خاطره شیرین است که دانش آموزان آن را در ذهنشان ثبت می کنند.

 

بهارلویی افزود: رسیدن به سن تکلیف نقطه عطفی در زندگی هر انسان است و والدین می‌توانند با کمک مربیان مدارس وظایف دینی را برای دانش آموزان تبیین کنند.

 

وی تصریح کرد: در این آیین معنوی تربیتی دانش آموزان با قرائت سوگند نامه، با خدای خود پیمان بستند تا با عمل به واجبات دینی و دوری از محرمات به فرامین خداوند بزرگ عمل نموده و همیشه قدردان نعمت‌های الهی باشند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «مهرپویان» مسجد صاحب الزمان (عج) شهر یانچشمه ادامه داد: سن تکلیف را یکی از بهترین روز‌های زندگی دانش آموزان دانست و گفت: دانش آموزان تازه به سن تکلیف رسیده هیچ وقت این روز را فراموش نخواهند کرد.

 

کد خبر 1156689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha