۱۹ میلیارد تومان کمک مردمی در جشن نیکوکاری استان زنجان جمع آوری شد

صالحی گفت: از ابتدای اجرای رویداد ملی ومعنوی جشن نیکوکاری در استان زنجان ۱۹ میلیارد تومان کمک های مردم نیک اندیش ونوعدوست استان زنجان در حمایت از خانواده های عزیز تحت حمایت این نهاد جمع آوری شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: رویداد ملی ومعنوی جشن نیکوکاری با شعار «عیدی برای همه» همزمان با سراسر کشور با همکاری بسیج مستضعفین، آموزش وپرورش، صدا وسیما و مراکز نیکوکاری از اول اسفند ماه آغاز و تا پایان سال جاری ادامه دارد

 

روح اله صالحی خاطرنشان کرد: از ابتدای اجرای رویداد ملی ومعنوی جشن نیکوکاری در استان زنجان 19 میلیارد تومان کمک های مردم نیک اندیش ونوعدوست استان زنجان در حمایت از خانواده های عزیز تحت حمایت این نهاد جمع آوری شده است.

 

وی گفت: طرح ملی ومعنوی جشن نیکوکاری از اول اسفند ماه در استان زنجان با هدف ترویج فرهنگ انفاق، احسان ونیکوکاری و جمع آوری کمک های مردمی برای کمک به خانواده های تحت حمایت آغاز گردیده وتا پایان اسفند ماه ادامه دارد.

 

مدیرکل کمیته امداد استان به تعداد خانوارهای مددجویی تحت حمایت اشاره کرد و گفت: در حال حاضر29 هزارخانوار از خدمات کمیته امداد استان بهره مند هستند، که خدمات مورد نیاز آنان از طریق هم افزایی منابع این نهاد و کمک های مردمی ارائه می شود.

 

صالحی ضمن قدردانی از حضور و مشارکت چشمگیر مردم نیک اندیش استان زنجان در جشن نیکوکاری امسال ادامه داد: فرآیند توزیع کمک های مردمی جمع آوری شده در قالب جشن نیکوکاری بر اساس نیازسنجی و اولویت بندی صورت گرفته در حال انجام بوده و تا پایان سال جمع آوری و توزیع کمک ها در این رویداد ملی و معنوی ادامه خواهد داشت.

کد خبر 1156690

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha