برگزاری دوره‌های توانمندسازی سفیران رضوان حوزه‌های علمیه خواهران با هدف جذب طلاب جدید

مسئول کارگروه تبلیغ و گفتمان‌سازی پذیرش حوزه های علمیه خواهران گفت: دوره‌های توانمندسازی سفیران رضوان حوزه‌های علمیه خواهران با هدف جذب طلاب جدید آغاز شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان، «محمد ادهمی» در گفت و گویی اظهار داشت: به منظور ارتقای سطح کیفی تبلیغات پذیرش، دوره آموزشی و توانمندسازی سفیران رضوان از سوی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران در مراکز استانی حوزه در حال اجراست.

وی افزود: در این طرح آموزشی که با حضور 10 استاد تراز تبلیغی مرکز تبلیغی آینده سازان قم و شرکت سفیران رضوان به اجرا می‌رسد، طلاب خواهر با تقویت فن بیان و نحوه‌ چگونگی ارتباط مؤثر آشنا می شوند.

مسئول کارگروه تبلیغ و گفتمان‌سازی پذیرش حوزه های علمیه خواهران با بیان این که این طرح در مدیریت های استانی حوزه های علمیه خواهران شامل 28 استان غیر از سه استان خراسان رضوی، شمالی و جنوبی در حال برگزاری است، ادامه داد: اجرای این طرح از 15 اسفندماه سال جاری آغاز شده و تا 25 اسفندماه 1400 ادامه خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: در این طرح بیش از 6700 سفیر رضوان مبلغ و خوش استعداد از 481 مدرسه علمیه کشور آموزش می بینند تا در جمع‌های مؤمنانه، مراکز و تشکل های مردمی استان ها و شهرستان ها جهت تبیین راه و رسم طلبگی، برنامه‌های حوزه خواهران و دعوت مخاطبین به شرکت در فراخوان پذیرش فعالیت داشته باشند.

آقای ادهمی «تداوم ارتباط مستقیم و صمیمانه با کنشگران فعال حوزوی»، «ارتقاء سطح توانمندی‌ها و تجهیز طلاب خواهر»، «شناخت استعدادهای طلاب خواهر»، «بهره بردن از نیروی جوان و خلاق در برنامه‌های آتی مرکز»، «جلوگیری از تشکیلات کلیشه‌ای» و «دسترسی آسان به طلاب» را از اهداف راه اندازی تشکل سفیران رضوان عنوان کرد.

وی با اشاره به جامعه هدف حوزه های علمیه خواهران، بیان داشت: جامعه هدف اولا عموم مردم به ویژه جامعه دختران و همچنین اصلاح ذهنیت افراد نسبت به حوزه است؛ ثانیا حوزه باید همه طلاب در حال تحصیل، دانش آموخته و فارغ التحصیل را بعد از جذب حفظ کند و ثالثا مسئولین حوزه نیز جامعه مخاطب هستند که در بحث جذب و حفظ طلاب دغدغه مند باشند.

کد خبر 1156761

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha