راهیان نور گردشگری معنوی تعالی بخش است

سردار شاکرمی با بیان اینکه راهیان نور یک گردشگری معنوی تعالی بخش است، گفت: مناطق عملیاتی دفاع مقدس یک گنجنیه به تمام معنا برای کشور است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، همزمان با روز ملی راهیان نور، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام در جمع زائران راهیان نور در مناطق عملیاتی شهرستان مرزی دهلران و یادمان شرهانی در دوران ۸ سال دفاع مقدس حضور یافت و از یادمان های دفاع مقدس بازدید کرد.

 

سردار« جمال شاکرمی» در این سفر از یادمان های سیدالشهداء(ع)، یادمان شهید باقری، یادمان والفجر ۱ و یادمان شرهانی در شهرستان دهرلان بازدید و با زائران کاروان راهیان نور در دیداری صمیمانه گفت و گو  و  در  جمع زائران کشوری در یادمان شهید باقری به روایت رویدادهای دوران دفاع مقدس در این منطقه و استان پرداخت.

 

وی در حاشیه این بازدید در گفت و گو با خبرنگار ما با بیان اینکه مناطق عملیاتی دفاع مقدس یک گنجنیه به تمام معنا برای کشور است، اظهار کرد: استان ایلام یکی از آوردگاه های دوران هشت سال دفاع مقدس است و مردم این استان با کمترین امکانات جانانه در بربار هجوم رژیم بعثی ایستادند و مقاومت کردند و حتی شهر و دیار خود را نیز ترک نکردند.

 

سردار شاکرمی با اشاره به اینکه استان ایلام بیش از  ۳ هزار شهید گرانقدر را تقدیم آرمان های والای نظام مقدس اسلامی کرده است، گفت: حضور کاروان های راهیان نور از سراسر کشور در مناطق عملیاتی استان در واقع یک گردشگری معنوی تعالی بخش است که باعث توسعه و  ترویج فرهنگ ایثار و شهادت  و دمیدن روح معنویت و بهره گیری نسل جوان از فضای معنوی یادمان های دوران دفاع مقدس می شود.

 

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام با اشاره به اینکه مناطق عملیاتی دفاع مقدس یک گنجنیه به تمام معنا برای کشور است، افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص جهاد تبیین چندین بار تاکید فرمودند و راهیان نور می تواند در این زمینه با روایت و تبیین دوران هشت سال دفاع مقدس و اقتدار و عظمت ایران اسلامی در برابر قدرت های استکباری جهانی، نقش به سزایی داشته باشد.

 

وی با بیان اینکه تمهیدات لازم برای حضور کاروان راهیان نور در مناطق عملیاتی استان با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی فراهم شده است، ابراز کرد: نسل جوان با حضور در مناطق جنگي و مرور خاطرات رزمندگان و آشنايي با حوادث و رويددادهاي  دوران هشت سال دفاع مقدس، مي‌توانند در فضای جبهه های حق علیه باطل قرار گرفته و با فرهنگ دفاع مقدس بیش از گذشته آشنا شوند.

 

 

 

 

کد خبر 1156781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha