مردم حتما نسبت به تزریق دُز سوم واکسن کرونا اقدام کنند

دوستی گفت: از مردم شریف استان هرمزگان درخواست داریم با توجه به تاثیرات بسیار تکمیل واکسیناسیون در حفظ سلامتی و کاهش شیوع بیماری کرونا، حتما نسبت به تزریق دُز سوم واکسن کرونا، اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، « مهدی دوستی » پس از حضور از طریق ارتباط ویدئو کنفرانس در جلسه ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا، بر لزوم توجه جدی به افزایش تزریق دُز سوم واکسن کرونا تاکید کرد و اظهار کرد: از مردم شریف استان هرمزگان درخواست داریم با توجه به تاثیرات بسیار تکمیل واکسیناسیون در حفظ سلامتی و کاهش شیوع بیماری کرونا، حتما نسبت به تزریق دُز سوم واکسن کرونا، اقدام کنند.

 

وی ادامه داد: علاوه بر واکسیناسیون عمومی، رعایت تمامی اصول و شیوه نامه های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و فاصله‌گذاری در راستای پیشگیری از ابتلا به کرونا، همچنان مورد تاکید است.

 

استاندار هرمزگان افزود: دستورالعمل‌های بهداشتی با جدیت در تمامی اماکن عمومی و محل فعالیت مشاغل از جمله اصناف، بازارها، مجتمع های تجاری، ادارات، اماکن گردشگری و اقامتی و وسایل حمل و نقل عمومی، رعایت و بر آن نظارت شود.

 

دوستی تصریح کرد: با توجه به در پیش بودن ایام تعطیلات نوروز، امیدواریم با رعایت تمامی این موارد، نوروز خوبی را داشته باشیم.

 

 

 

کد خبر 1156787

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha