آغاز به فعالیت موکب بزرگ «فدائیان المهدی (عج)» در شیراز همزمان با اعیاد شعبانیه

مسئول هیئت فدائیان المهدی (عج) شیراز از آغاز فعالیت موکب به مناسبت اعیاد شعبانیه و میلاد امام زمان (عج) در شیراز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدرضا رجبی» با بیان اینکه نیمه شعبان سرآغاز بهاری نو برای مسلمانان و یادآور آینده‌ای مملو با امید، طراوت، عدالت‌خواهی و ... است، گفت: موکب «فدائیان المهدی (عج)» امسال همزمان با اعیاد شعبانیه در بلوار بعثت شیراز برپا می‌شود.

مسئول موکب «فدائیان المهدی (عج)» افزود: فعالیت این موکب به مناسبت میلاد سراسر سعادت منجی عالم بشریت از ٢٠ اسفندماه لغایت ٢٧ اسفندماه همزمان با سالروز ولادت امام زمان(عج) ادامه خواهد داشت.

وی اضافه کرد: این موکب در این هشت روز از ساعت ١٧ لغایت ٢٠ در بلوار «بعثت» مقابل پارک بعثت فعالیت دارد و فعالیت این موکب در روز‌های پنجشنبه و جمعه  ٢۶ و ٢٧ اسفندماه از ٩ صبح لغایت ساعت ٢٢ خواهد بود.

مسئول این موکب با دعوت از مردم شریف شهرستان شیراز برای حضور  این موکب گفت: برنامه هایی همچون پذیرایی و مراسم‌های جشن و شادی در این ایام در محل موکب برگزار خواهد شد. 

رجبی اعلام کرد: این موکب به همت هیئت «فدائیان المهدی (عج)» شیراز، مسجد «المهدی (عج)» محله کوشک قوامی، پایگاه مقاومت بسیج «شهید شیرعلی سلطانی» و کانون بسیج مداحان سپاه ناحیه «ثارالله (ع)» برپا شده است.

کد خبر 1156816

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha