تعارفی در برخورد با متخلفان نداریم

آسیابی با اشاره به فرارسیدن چهارشنبه پایان سال، گفت که با مخلان امنیت برخورد کرده و تعارفی در این زمینه با کسی نداریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «حیدر آسیابی» ظهر امروز (شنبه ۲۱ اسفند) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: دستگاه قضا از ضابطان خود که آرامش مردم را تأمین می کنند، حمایت کرده و با مخلان نظم و امنیت اجتماعی مقابله می‌کنند.

 

رئیس کل دادگستری گلستان بیان کرد: در چهارشنبه آخر سال هم هدف ما پیشگیری از اتفاقات تلخ بوده و برای کنترل آن افراد سابقه دار را دعوت کرده و به آنها تذکرات لازم را داده‌ایم و در صورت ضرورت بازداشت خواهند شد.

 

وی ادامه داد: همچنین کسانی که به توزیع مواد مخدر اقدام کرده برخورد کرده و مغازه های که مواد نامتعارف می فروشند، هم پلمب خواهند شد.

 

آسیابی تاکید کرد: تلاش‌ها باید برای ایجاد چهارشنبه آخر سال امن برای مردم شود و شادی و آرامش را برای آنها به همراه داشته باشد.

 

دادستان گرگان هم گفت: دستگاه قضایی در مورد سرقت، شرارت در فضای مجازی و حقیقی، تجاوز به جنگل‌ها مراتع و محیط زیست با کسی شوخی ندارد و در این مدت هم حمایت خوبی از نیروی انتظامی انجام شده است.

 

محمود اسپانو به مخلان نظم هم هشدار داد که دادسرای مرکز استان به عنوان مرکز ایجاد امنیت با آنها مقابله خواهد کرد.

 

وی گفت: همچنین خانواده ها هم باید از فرزندان خود مراقبت کنند و با افرادی که از مواد غیرمتعارف محترقه استفاده کنند، برخورد خواهد شد و تعارفی در این زمینه با کسی نداریم.

 

کد خبر 1156874

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha