«یزدان» در انتظار خبرهای خوش/ مشکلات گمرک مرزی یزدان پیگیری می شود

غیرتی گفت: در گمرک مرزی یزدان مشکلاتی وجود دارد که قطعا پیگیری خواهد شد تا مبادلات تجاری بین ایران و افغانستان به سهولت انجام پذیرد و امیدواریم در آینده نزدیک خبرهای خوشی بشنویم و شاهد رونق بیشتر پایانه مرزی یزدان باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، فرماندار زیرکوه امروز (۲۱ اسفند) از پایانه گمرکی یزدان این شهرستان بازدید کرد و در جمع تعدادی از تجار و بازرگانان کشور افغانستان حضور یافت.

 

«محمدرضا غیرتی» فرماندار شهرستان زیرکوه در بازدید از پایانه مرزی یزدان گفت: امروز شاهد رونق در پایانه مرزی یزدان هستیم و کامیون های کشور افغانستان در حال انتقال کالاها از پایانه یزدان به خاک افغانستان هستند.

 

وی در ادامه بیان کرد: یک سری مشکلات وجود دارد که قطعا پیگیری خواهیم کرد تا مبادلات تجاری بین ایران و افغانستان به سهولت انجام پذیرد و امیدواریم در آینده نزدیک خبرهای خوشی بشنویم و شاهد رونق بیشتر پایانه مرزی یزدان باشیم.

 

غیرتی بیان کرد: بر اثر بارندگی های خوب اخیر، جاده دسترسی یزدان در محدوده دق پترگان دچار آسیب جدی شده است که این موضوع هم پیگیری خواهد شد تا برای تردد کامیون ها، مشکلی پیش نیاید.

 

فرماندار زیرکوه به بحث سوخت اشاره کرد و گفت: در بحث سوخت در حال حاضر یک نازل سوخت وجود دارد که مشکلاتی ایجاد کرده و این موضوع هم پیگیری خواهد شد تا این مشکل نیز حل شود.

 

 

کد خبر 1156941

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha