آمیر احمد تقوی پرچمدار اصلاح فرهنگ های غلط در کهگیلویه بزرگ و منطقه بود

درخشان گفت: آمیر احمد تقوی پرچمدار اصلاح فرهنگ های غلط در کهگیلویه بزرگ بود که یاد و نام ایشان در تاریخ این شهرستان ماندگار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان لنده امروز (21 اسفند ماه) با حضور نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و رئیس شورای فرهنگ عمومی استان، فرمانده سپاه فتح، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان دبیر شورای استانی اعضای شورای فرهنگ عمومی شهرستان و جمعی از معتمدین و متنفذین لنده برگزارشد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست، گفت: اصلاح فرهنگ نیازمند یک عزم راسخ و یک همت جهادی است که در این راه باید همه مردم و مسئولان مشارکت داشته باشند.

 

«امین درخشان» اظهار کرد: آمیر احمد تقوی پرچمدار اصلاح فرهنگ های غلط در کهگیلویه بزرگ بود که یاد و نام ایشان در تاریخ این شهرستان ماندگار است.

 

وی در ادامه، یادآور شد: شهرستان لنده یکی از شهرستان های پیشرو در حوزه فرهنگ و هنر بوده که این مهم نشان از ریشه دار بودن مردم این شهرستان در حوزه فرهنگ است.

 

درخشان با اشاره به اینکه فرهنگ حاکم غالب در این شهرستان فرهنگ ایثار و شهادت و فعالیت های قرآنی است، خاطرنشان کرد: این شهرستان از جمله شهرستان های نخبه پرور قرآنی است که همه ما موظف هستیم به این شهرستان توجه ویژه ای داشته باشیم.

 

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه فرهنگ عمومی باید از حوزه ادارات خارج و از ظرفیت اقشار مختلف مردم، متنفذین و ریش سفیدان استفاده شود، افزود: مصوبات شورای فرهنگ عمومی شهرستان ها حکم قانون را دارد و لازم الاجرا هستند.

 

وی ادامه داد: تهیه میثاق نامه در مراسمات برای معضل تیراندازی و یا سایر مراسمات غلط که می تواند این چالش ها را بر طرف کند یک ضرورت بوده و در این حوزه نیز نیازمند حمایت هستیم.

 

درخشان گفت: نبود فرهنگ سرا در شهرستان لنده یکی از چالش ها مهم این شهرستان بوده که نیازمند حمایت های ویژه مسئولان به ویژه شهرداری و شورا است و بسیج سازندگی نیز با همتی مضاعف به این مهم توجه ویژه داشته باشد.

 

 

 

 

کد خبر 1156952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha