راه اندازی پلتفرم آموزش دینی از راه دور با نام «ام البنین» برای نخستین بار

آستان مقدس حضرت عباس(ع) برای نخستین بار در مطالعات حوزوی بانوان، پلتفرم آموزشی از راه دور به نام «ام البنین» را به راه می اندازد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الکفیل، دانشگاه الکترونیکی  ام البنین(ع) ویژه بانوان در نجف اشرف وابسته به بخش امور فکری و فرهنگی در آستان مقدس عباسی« بستر آموزشی ام البنین» را به عنوان یک پلتفرم آموزشی دیجیتالی جهانی توسط مرکز فناوری اطلاعات دانشگاه الکفیل به صورت تخصصی آماده شده است.

شیخ حسین الترابی، مدیر این دانشگاه گفت: این پلتفرم به منظور همگام سازی با پیشرفت های حوزه آموزش الکترونیکی و با پیروی از جدیدترین روش ها و سرمایه گذاری در فضای مجازی انجام شد و بسیاری از خواهران می توانند برای آموزش قرآن یا تبلیغ در مناطق مختلف جهان در آن مشارکت کنند.

 

وی افزود: همه برنامه های درسی و سخنرانی های ویدیویی برای دو گروه مطالعات قرآنی و آماده سازی مبلغان در حال حاضر روی این پلتفرم موجود است. تعدادی از روش های ارزیابی و هرآنچه مربوط به سیستم دانشگاهی(اداری و علمی) است که این بستر توانسته است فاصله ها کمتر کند.

 

الترابی افزود: این بستر مجازی از ماه شوال آینده که سال تحصیلی جدید دانشگاه آغاز می شود، آماده خواهد شد. امیدواریم که این پلتفرم به تسهیل آموزش دینی برای کسانی که در آموزش حضوری در داخل عراق با مشکل مواجه هستند یا فرصت آموزشی ندارند، کمک کند. همچنین این فرصت در خارج از عراق به ویژکشورهای اروپایی و آفریقایی و سایر کشورها فراهم خواهد شد.

 

وی تاکید کرد: راه اندازی این پلتفرم در راستای راهبردی بلندمدت این دانشگاه است. همچنین در سیستم های اندروید،ios و ویندوز برای همگان رایگان ارایه خواهد شد.

کد خبر 1156960

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha