بسیج موتور انقلاب و ناظر بی‌طرف برای جلوگیری از انحرافات است

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت: بسیج می‌تواند موتور انقلاب و ناظر بی‌طرف برای جلوگیری از انحرافات باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، سردار سیدصادق حسینی فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان در اجلاسیه سالانه مجمع بسبجیان استان کردستان در سنندج، با اشاره به اهمیت بسیج اظهار کرد: مبتکر بسیج بعنوان یک نعمت الهی امام راحل (ره) بودند و قطعا امروز بسیج بهترین الگوی پیشرفت برای داخل و خارج کشور به شمار می‌رود.

 

 

وی با اشاره به اینکه امام راحل(ره) با اندیشه و فکر بلند نهاد بسیج را طراحی کردند، افزود: امروز بسیج می‌تواند موتور انقلاب و ناظر بی‌طرف برای جلوگیری از انحرافات باشد.

 

 

فرمانده سپاه کردستان نهاد بسیج را خط مقدم دشمن و انقلاب دانست و یادآور شد: سند اعتلای بسیج نقشه راه تمدن‌سازی اسلامی است و تمام موضوعات جامعه ( واجبات و اعتقادات) به صورت عملی نه با شعاردادن باید بررسی، تبیین و روشنگری شود.

 

 

سردار حسینی به عملیات روانی دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی اشاره و تصریح کرد: دشمنان امروز با تبلیغات روانی حلال را حرام، خوب را بد، زشت را زیبا و خشونت را مهربانی جلوه می‌دهند.

 

 

وی با بیان اینکه دشمنان با تبلیغات روانی خدمات ارزشمند و شایسته نظام را نادیده می‌گیرند، جهاد تبیین از سوی مسئولان را ضروری برشمرد.

 

 

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با اشاره به اینکه رژیم کودک‌کش صهیونیسم اتحاد عربی و عبری تشکیل می‌دهد و ایران را نادیده می‌گیرد، اضافه کرد: در چنین شرایطی جهاد تبیین معنا و مفهوم پیدا می‌کند.

 

 

سردار حسینی اضافه کرد: در دوره قبلی مدیران ناکارآمد زمینه نفوذ و سوءاستفاده دشمنان را فراهم کردند اما امروز در دولت آقای رئیسی، بر روی کارآمدن مدیران برجسته، انقلابی و پاکدست تاکید شده است.

 

 

وی با اشاره به اینکه بسیج در راستای کارآفرینی و‌ پیشرفت جامعه با تکیه بر اهداف بلند در عرصه‌های مختلف ورود می‌کند و به مردم خدمات ارائه می‌دهد، به حضور آگاهانه بسیج در جنگ سخت و‌ عمق‌بخشی به انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: جلوگیری از طرح شوم دشمن در راستای اسلام‌ستیزی و تفرقه‌افکنی در جامعه، تعمیق معنویت، اخلاق و همکاری در جامعه، مقابله با آسیب‌های اجتماعی (طلاق ، اعتیاد)  ترویج سبک زندگی انقلابی اسلامی، ترویج فرهنگ اصیل اسلامی، رصد جریان‌های سیاسی، مقابله با جریان‌های انحرافی و روشنگری در جامعه و اتخاذ موانع در برابر موضع‌های ناسالم از فعالیت‌های بسیج است.

 

 

حسینی با اشاره به اینکه این اجلاسیه در طراز انقلاب است، اذعان کرد: این اجلاسیه متشکل از صاحبنظران، متخصصین اهل علم و فن است‌ و در راستای خدمت به مردم از زندگی ساده پیامبر بزرگوار اسلام(ص) الگوگیری می‌کند.

 

 

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان یادآورشد: مقام معظم رهبری بر بهره‌گیری از ظرفیت افراد نخبه و دانشمند و صاحبنظر تاکید داشته‌اند.

 

 

در پایان از روسای هفت گانه مجمع بسیج استان تجلیل و قدردانی بعمل آمد

کد خبر 1157011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha