دوازدهمین پاسداشت ادبیات جهاد مقاومت نقش مثبتی جهت ثبت واقعه ۴ آذر اندیمشک در تقویم ملی دارد

جهانگیری گفت: دوازدهمین پاسداشت ادبیات جهاد مقاومت، نقش مثبتی جهت معرفی شهرستان اندیمشک در دوران دفاع مقدس و ثبت واقعه چهارم آذرماه اندیمشک در تقویم ملی خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «پیمان جهانگیری» عصر امروز (شنبه ۲۱ اسفند) در نشست هماهنگی، پشتیبانی و حضور حداکثری مردم در دوازدهمین پاسداشت ادبیات جهاد مقاومت همراه با انتشار تقریظ رهبر معظم انقلاب اسلامی بر کتاب «حوض خون» اظهار کرد: فردا روزی تاریخی و به‌یاد ماندنی در شهرستان اندیمشک خواهد بود.

 

فرماندار اندیمشک با بیان اينکه تمامی مقدمات و فضاسازی‌‌ها برای این رویداد صورت گرفته است افزود: از آحاد مردم شهرستان اندیمشک جهت حضور گسترده در این رویداد فرهنگی دعوت می‌شود و اتوبوس و مینی‌بوس‌های ناوگان حمل و نقل عمومی در مناطق مختلف اندیمشک، بخش الوارگرمسیری و بخش مرکزی، شهروندان را به محل مراسم انتقال خواهند داد.

 

وی اذعان کرد: این برنامه یک رویداد مهم کشوری است که در شهرستان اندیمشک و در جهت پاسداشت خون شهدا و گرامیداشت نقش زنان اندیمشکی در هشت سال دفاع مقدس و رختشوی‌خانه برگزار می‌شود.

 

جهانگیری تصریح کرد: دوازدهمین پاسداشت ادبیات جهاد مقاومت، نقش مثبتی جهت معرفی شهرستان اندیمشک در دوران دفاع مقدس و ثبت واقعه چهارم آذرماه در تقویم ملی خواهد داشت.

 

کد خبر 1157014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha