آموزش مدارس در تعدادی از شهرهای کردستان غیرحضوری شد

به دلیل آلودگی هوا و وجود ریزگردها، براساس اعلام ستاد مدیریت بحران کردستان، روز یکشنبه ۲۲ اسفند ماه، آموزش مدارس در تعدادی از شهرستان‌های استان غیرحضوری شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر تداوم آلودگی هوا ناشی از گرد و خاک و در راستای حفظ سلامت دانش‌آموزان،  براساس تصمیم ستاد مدیریت بحران شهرستان‌ها، فعالیت تعدادی از مدارس استان کردستان یکشنبه ۲۲ اسفند ماه ۱۴۰۰ به صورت غیرحضوری و آموزش دانش‌آموزان در بستر شاد و فضای مجازی انجام می‌شود.

 

 

براساس این اطلاعیه در شهرستان مریوان، کلاس‌های درس کلیه مدارس مقاطع مختلف تحصیلی و مراکز پیش دبستانی در سطح شهر و روستا در  نوبت صبح غیرحضوری است.

 

 

همچنین در شهرستان سروآباد کلاس‌های درس کلیه مدارس مقاطع مختلف تحصیلی و مراکز پیش دبستانی در سطح شهر و روستا به استثنای پایه دوازدهم به دلیل آزمون هماهنگ استانی، در نوبت صبح از طریق بستر شاد انجام می‌شود.

 

 

در شهرستان بانه کلاس‌های درس کلیه مدارس مقاطع مختلف تحصیلی و مراکز پیش دبستانی در سطح شهر و روستا در نوبت صبح غیرحضوری خواهد بود.

 

 

این اطلاعیه می‌افزاید: در شهرستان کامیاران کلاس‌های درس کلیه مدارس و مراکز پیش دبستانی در سطح شهر و روستا در هر دو نوبت «صبح و بعد از ظهر» غیرحضوری خواهد بود.

 

 

در شهرستان سقز و منطقه زیویه، کلاس‌های درس کلیه مدارس مقاطع مختلف تحصیلی و مراکز پیش دبستانی و مهدهای کودک شهرستان سقز و منطقه زیویه در سطح شهر و روستا در نوبت صبح و بعد از ظهر نیز غیرحضوری است.

کد خبر 1157024

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha