ارتقاء جایگاه قزوین به مقصد گردشگری در دستور کار تمامی دستگاه های اجرایی  قرار گیرد

اعلایی گفت: موضوع گردشگری و ارتقاء جایگاه شهر قزوین و حتی شهرهای دیگر استان به عنوان مقصد گردشگری باید در دستور کار جدی تمامی دستگاه ها قرار گیرد چرا که این استان دارای ظرفیت گردشگری قابل قبولی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، «محمد مهدی اعلایی» در جلسه شورای برنامه ریزی استان قزوین بیان کرد: در شورای برنامه ریزی تصویب موضوعات بر محور قانون است و مصوبات با توجه به رأی گیری از اعضا به تصویب می رسد.

 

استاندار قزوین افزود: شورای برنامه ریزی یک مجموعه کلان سیاست گذاری در استان و به نوعی هیئت دولت استان است و از اهمیت بالایی برخوردار است.

 

وی اضافه کرد: اعتبارات ملی دستگاه ها همچنان باید از سوی مدیران استانی پیگیری شود تا شاهد تخصیص کامل اعتبارات باشیم.

 

اعلایی اظهار کرد: یکی از آلودگی های بصری استان و به ویژه شهر قزوین در مبادی ورودی است که باید نسبت به ساماندهی وضعیت فعلی اقدام شود.

 

وی تصریح کرد: موضوع گردشگری و ارتقاء جایگاه شهر قزوین و حتی شهرهای دیگر استان به عنوان مقصد گردشگری باید در دستور کار جدی تمامی دستگاه ها قرار گیرد چرا که این استان دارای ظرفیت گردشگری قابل قبولی است و باید در سطح کشور و جهان مطرح شود.

 

استاندار قزوین خاطر نشان کرد: برای ساماندهی وضعیت مبادی ورودی شهر باید از ظرفیت سازمان های مردم نهاد، بسیج، کارکنان دولت و سایر اقشار و با محوریت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و اداره کل حفاظت محیط زیست استان قزوین استفاده کرد.

کد خبر 1157054

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha